اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

برگزاری یادواره 1100 شهید ملایر در تیر ماه

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری یادواره شهدای هفت تیر و یک هزار و 100 شهید ملایر در ششم تیر ماه خبر داد.

برگزاری یادواره 1100 شهید ملایر در تیر ماه

مراد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه همه ساله یادواره‌های شهدا در شهرستان ملایر به صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باعث زنده شدن عطر شهادت در کشور می‌شود.

وی افزود: آزادی و امنیتی که امروز در کشورمان حاکم است مرهون رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا در هشت سال جنگ نابرابر علیه ملت ایران است و ما وظیفه داریم خون شهدا را حراست کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه راه شهدا و مطالعه وصیت‌نامه‌ها الهی و عرفانی شهدا را خواستار شد و تصریح کرد: اگر نگاهی به این دست‌نوشته‌های عرفانی داشته باشیم خواهیم دید که هرگز شهدا امور مادی را در وصیت‌نامه‌هایشان ذکر نکرده‌اند بلکه اخلاص در راه خدا، حفظ دین اسلام و ادامه راه امام و رهبری را مدنظر داشتند.

وی در ادامه از برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر و یک هزار و 100 شهید شهرستان ملایر همزمان با ششم تیر ماه سال جاری خبر داد و عنوان داشت: ‌‌سخنران ویژه این یادواره حجت‌الاسلام پناهیان و مداح کشوری آن « مهدی سلحشور» خواهد بود.

اسماعیلی اظهار داشت: با توجه به استقبال خوب مردم شهیدپرور شهرستان ملایر پیش‌بینی می‌شود بیش از 7 هزار نفر در این مراسم حضور داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در 24 خرداد از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و چشم دشمنان به انتخابات ایران دوخته شده گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی لبیک به ندای رهبری و استمرار مسیر شهدا در دفاع از انقلاب اسلامی خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم به عنوان یک ایرانی در این انتخابات حضور داشته باشیم چرا که تک‌تک آرای ما سرنوشت چهار ساله کشور را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/89013/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول