اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی خبر داد

فعالیت 400 ایستگاه ورزش صبحگاهی در خراسان‌رضوی

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی از فعالیت 400 ایستگاه ورزش صبحگاهی در خراسان‌رضوی خبر داد.

فعالیت 400 ایستگاه ورزش صبحگاهی در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رازیتا حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های ورزشی و تفریحی ویژه‌ای به مناسبت هفته المپیک روزهای 31 خرداد تا ششم تیر ماه امسال از سوی هیئت ورزش‌های همگانی استان در مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به انجام برنامه‌های ویژه صبحگاهی و شامگاهی در ایستگاه‌های متعدد ورزشی در پارک‌ها و فضاهای سبز سطح استان در این هفته، افزود: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی و کوهپیمایی در روزهای مختلف این هفته نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی به ایجاد ایستگاه‌های شادی و نشاط در هفته المپیک در برخی پارک‌ها و سالن‌های ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: جشنواره‌های نقاشی کودکان با موضوع المپیک و پرواز بادبادک‌ها نیز به همین مناسبت توسط کمیته‌های هیئت برگزار می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه ششم تیر ماه همزمان با روز جهانی المپیک نیز یک دوره مسابقه دوی استقامت ویژه آقایان در شهر مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه آموزشی حرکات اصلاحی ورزش توسط ورزشکاران منتخب گروه‌های فعال ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی مشهد در برنامه 7:15 دقیقه هر روز صبح صدا و سیمای مرکز خراسان‌رضوی، اظهار داشت: حدود 400 ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح استان به ویژه شهرستان مشهد فعال هستند که فعالیت آنان همه روزه از ساعات آغازین صبح پس از انجام نیایش، آغاز می‌شود.

انتهای پیام/70001/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول