اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی پلدختر:

توسعه ورزش همگانی باید در اولویت کار مسئولان پلدختر قرار گیرد

بخشدار مرکزی پلدختر گفت: اهمیت به ورزش ضامن داشتن جامعه‎ای سالم است و ورزش همگانی یکی از راهکارهایی است که می‌تواند جامعه را به سوی سالم‌سازی هدایت کند، بنابراین توسعه این رشته ورزشی باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

توسعه ورزش همگانی باید در اولویت کار مسئولان پلدختر قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، اصغر قهرمانی صبح امروز در جلسه هماهنگی پیاده‌روی همگانی پلدختر با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در جامعه از ورزش به ‌عنوان یکی از ابزارهای ایجاد نشاط در جامعه نام برد و گفت: ترویج ورزش همگانی، زمینه‌ساز ارتقای سلامت عمومی جامعه است و برای اینکه جامعه‎ای سالم و مردمی با زندگی‎های پاک داشته باشیم، یکی از مهمترین کارها اهمیت به ورزش است.

وی با بیان این که اهمیت جایگاه ورزش در سالم‌سازی محیط فردی و اجتماعی و ایجاد نشاط در میان نوجوانان و جوانان برکسی پوشیده نیست، گفت: یکی از مهمترین راهکارهای دستیابی به یک جامعه سالم توجه به مقوله ورزش است و بر این اساس از مجموعه تمام مدیران شهرستان انتظار داریم، در حوزه سازمانی توجه بیشتری به جایگاه ورزش داشته باشند.

بخشدار پلدختر افزود: برای گسترش فرهنگ ورزش در جامعه و برای رشد و تعالی نیاز به افراد سالم، شاداب و با نشاط است، بنابراین ورزش باید جای خود را در سبد برنامه خانواده‌ها پیدا کند و باید با فرهنگ‌سازی ورزش همگانی، زمینه این مقوله مهم را فراهم سازیم.

قهرمانی تصریح کرد: ورزش همگانی با محوریت پیاده‌روی وحدت، همدلی، تعامل و همنشینی را تقویت و موجب مشارکت عمومی است و ورزش یک گام علیه تهاجم فرهنگی است و می‌تواند با پر کردن اوقات فراغت جوانان علاوه بر سلامت جسم، از بیهودگی آنان جلوگیری کند.

بخشدار مرکزی پلدختر با بیان اینکه ورزش پایه در تمام سطوح جامعه باید در اولویت کاری جامعه قرار گیرد، گفت: بزرگترین کار فرهنگی برای جامعه ترویج ورزش همگانی است که برای همگانی کردن ورزش باید با رعایت اصول آن و حفظ اخلاق در کنارش تلاش کرد.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول