اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد

پیشرفت چشمگیر بانوان قمی در ورزش همگانی و قهرمانی

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از پیشرفت بانوان قم در عرصه ورزش قهرمانی و ورزش همگانی تقدیر کرد.

پیشرفت چشمگیر بانوان قمی در ورزش همگانی و قهرمانی

مرضیه اکبرآبادی امروز در حاشیه برگزاری سمینار سراسری نایب رئیسان فدراسیون‌های ورزشی بانوان که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در هتل پارسیا برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این سمینار به عنوان برنامه فصلی هر چند سال یکبار برای نایب رئیسان فدراسیون‌ها و مسئولان ورزش استان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم در این جلسه مشترک که هر چند سال یکبار برای بررسی وضعیت موجود برگزار می‌شود به ارائه راهکارهای جدید در ارتقا و بهبود ورزش بانوان بپردازیم.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان نوبت پیشین برگزاری این سمینار را دو سال گذشته در استان خراسان رضوی دانست و بیان داشت: در سمینار گذشته رویکردهای بسیار مفیدی برای ورزش بانوان تبیین شد.

وی تصریح کرد: در راستای برگزاری این سمینار برای دومین بار تقاضاهای فراوانی صورت گرفت که اکنون در استان قم به سرانجام رسید.

اکبرآبادی با بیان اینکه سمینار سراسری نایب رئیسان فدراسیون‌های ورزشی بانوان امروز در دو نوبت صبح و عصر در حال برگزاری است تصریح کرد: نکات مطرح شده در این سمینار به صورت جدی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزاری جلسات مشترک را راهی مطلوب برای رسیدن به رابطه‌ای مطلوب و کم شدن فاصله‌ها همراه با تعامل بیشتر در برنامه‌ریزی مناسب برای ورزش بانوان دانست.

وی وضعیت ورزش بانوان را در سال 91 مطلوب ارزیابی کرد و گفت: عملکرد ورزش بانوان بر اساس تعداد جوایز کسب شده، بالا رفتن تعداد فعالان در زمینه قهرمانی و بالا رفتن تعداد فعالان در حوزه همگانی به استناد آمار بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

اکبرآبادی در بخش دیگری از سخنان خویش به دیدار ورزشکاران در روزهای پایانی سال گذشته با رهبری اشاره و بیان داشت: افتخار دیدار رهبری و شنیدن سخنان مشفقانه ایشان به ما امید و انرژی مضاعف داد تا بتوانیم سال جدید را با انرژی بیشتری آغاز کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌‌های ورزش بانوان در قم تصریح کرد: بانوان قمی در زمینه ورزش فعالیت شایانی داشتند که در این زمینه می‌توان به ترغیب بانوان به ورزش همگانی و گسترش فعالیت در بخش قهرمانی اشاره کرد.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: فعالیت بانوان علاقه‌مند به ورزش در قم بسیار خوب و امیدوار کننده بوده و برای دیگر استان‌ها نیز به عنوان یک شاخص محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که هرآنچه در دیگر استان‌ها برای ارتقاء ورزش بانوان انجام دادیم در قم نیز انجام دهیم ولی برای انجام اینگونه اقدامات به همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی نیازمند هستیم تا سازمان ورزش و جوانان را بیش از پیش مورد حمایت قرار دهند.

انتهای پیام/78005/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول