اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب:

جلیلی از ولایت برای خودش خرج نمی‌کند / جلیلی تنها گزینه‌ دارای قابلیت

مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب با تأکید بر اینکه جلیلی از ولایت برای خودش خرج نمی‌کند، گفت: نشانه پایداری جلیلی همین است که در شلمچه پایش را جا گذاشت تا پای نامحرم به کشور باز نشود.

جلیلی از ولایت برای خودش خرج نمی‌کند / جلیلی تنها گزینه‌ دارای قابلیت

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، میثم نیلی صبح امروز در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: آزمون انتخابات امروز هم از لحاظ داخلی هم از حیث خارجی دارای اهمیت بسیار بالایی است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) قیام خود علیه طاغوت را از سال 42 آغاز کرد، افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی با توکل و اتکا بر خداوند، کاخ ظلم و طاغوت در ایران سرنگون و ابهت آمریکا را در جهان به هم ریخت.

 مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب ابراز داشت: استکبار، جنگ هشت ساله را بر ایران تحمیل کرد ولی با مقاومت ملت ما مواجه شد و همین امر دشمن را از هشت سال جنگ نامردی و نابرابری علیه ایران پشیمان کرد.

 مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب بیان کرد: شرق و غرب با هم متحد شدند تا کمر ایران را بشکنند اما موفق نشدند، زیرا ملت ایران با مقاومت در مقابل آنها ایستادگی کرد و به زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام باج نداد.

*عزت ما در جهان به خاطر باج ندادن به استکبار است/فراگیری اسلام به برکت ولایت

وی با اشاره به اینکه امروز « مرگ بر آمریکا » و « مرگ بر اسرائیل » در تمام نقاط جهان به کرات تکرار می‌شود، یادآوری کرد: برای نخستین بار در طول 60 سال، اسرائیل از گروه کوچک مقاومت فلسطین شکست خورد زیرا ما از حرف‌ها و شعارهای خود عقب‌نشینی نکردیم.

نیلی با اشاره به اینکه کشور به برکت وجود ولی فقیه انسجام خود را حفظ و نام اسلام را در بام دنیا نشانده شد، تصریح کرد: گسترش بیداری اسلامی و ظلم‌ستیزی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان مصداق این مهم است.

وی تأکید کرد: در این برهه حساس تنها چیزی که دشمن از ما توقع دارد، عقب‌نشینی ما از آرمان‌ها و ارزش‌ها اسلامی و ایرانی است.

 مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب با بیان اینکه در این زمان ما دو راه در پیش‌رو داریم، گفت: راه نخست این است که به لبیکی که در سال 42 به امام(ره) گفتیم، بایستیم و گفتمان انقلاب را با عزت دنبال کنیم و لحظه‌ای از تلاش و مقاومت نایستیم.

وی در خصوص چرایی اینکه چرا بعد از جنگ هشت ساله دشمنان منطقه و فرا منطقه به ما حمله نظامی نمی‌کنند، ابراز کرد: علت اصلی تکرار نشدن جنگ نظامی این است که ما آن زمان به دشمنان باج ندادیم و هشت سال با ایثارگری و گذشت مقاومت کردیم.

*اسلام به ما اجازه سازش با کفار را نداده/ استقامت خواسته ولایت

نیلی تصریح کرد: امروز ما باید در جنگ تحمیلی اقتصادی با تدبیر و اتکا به نیروی مردمی، نخبگان و دانشمندان، عالمانه این مسیر را با استقامت دنبال کنیم.

وی ادامه داد: مسیر دوم را که برخی این روزها تکرار می‌کنند باج دادن به دشمنان باج است تا دشمن دو روزی پایش را از روی شریان‌های اقتصادی ما بردارد.

 مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب افزود: اشکال وارد بر این مسیر این است که خداوند به ما اجازه سازش با کفار را نداده است و امام (ره) به ما نگفته با دشمن اسلام و دین، سازش کنیم.

وی با بیان فرامین رهبری با این مضمون که ما هر کجا استقامت کردیم، پیش رفتیم، افزود: فلان کاندیدایی که می‌گوید ما می‌رویم با اینها مذاکره کنیم یعنی شما می‌خواهی تمام ابزار فشار را برداری و حزب‌الله، فلسطین، حماس را بفروشی و در حقوق بشر از احکام اسلام کوتاه بیایی.

نیلی با تأکید بر اینکه شیطان بزرگ در حال نابودی و اروپا نیز در حال فروپاشی است، اضافه کرد: راهکار ناکارآمدی دشمن مقاومت جانانه در مقابل تهدیدها و تحریم‌ها اقتصادی همانند هشت سال دفاع مقدس است.

وی در ادامه در معرفی سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، جلیلی را تنها گزینه‌ای دارای قابلیت برای بلند کردن این پرچم دانست و گفت: نشانه پایداری جلیلی همین است که در شلمچه پایش را جا گذاشت تا پای نامحرم به کشور باز نشود.

*جلیلی امین سری‌ترین اخبار نظام است

 مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب این کاندیدی ریاست جمهوری را مدیری باتدبیر خواند و متذکر شد: جلیلی فردی زرنگ است که زرنگ‌بازی نمی‌کند و تابع ولایت فقیه که از ولایت برای خودش خرج نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه ما نیازمند یک تفکر جامع و عمیق نسبت به اسلام و مبانی اسلام هستیم، تصریح کرد: جلیلی، امین سری‌ترین اخبار نظام، ملت و ولایت و عنصری بسیار عالم و مسئولیت‌پذیر است.

نیلی ابراز داشت: جلیلی در بین کاندیداها تنها کسی است که بیشترین اشراف را به اوضاع کشور دارد.

انتهای پیام/89010/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول