اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش «حضور حداکثری، خلق حماسه سیاسی و انتخاب اصلح» صورت می‌گیرد

سخنرانی آیت‌الله مصباح در جمع بانوان ولایت‌مدار حامی جلیلی

دبیر ستاد انتخاباتی جلیلی در قم از برگزاری همایش حضور حداکثری، خلق حماسه سیاسی و انتخاب اصلح امروز در قم خبر داد و گفت: آیت‌الله مصباح یزدی در این همایش سخنرانی می‌کند.

سخنرانی آیت‌الله مصباح در جمع بانوان ولایت‌مدار حامی جلیلی

محمدرضا زینلی‌بیک امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری همایش حضور حداکثری، خلق حماسه سیاسی و انتخاب اصلح اظهار کرد: این همایش از سوی جبهه پایداری و ستاد مردمی دکتر جلیلی در قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف این همایش تأکید برای حضور حداکثری در انتخابات و معرفی انتخاب اصلح است و اعضای شرکت‌کننده این همایش بانوان ولایت‌مدار حامی جلیلی هستند.

دبیر ستاد مرکزی انتخاباتی جلیلی در قم با بیان اینکه بخش عمده‌ای از جامعه را قشر بانوان تشکیل می‌دهند گفت: این همایش برای تشویق به حضور حداکثری و تحقق بخشیدن به حماسه سیاسی و معرفی کاندیدای اصلح از سوی بانوان حامی دکتر جلیلی برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: آیت‌الله مصباح‌یزدی در این مراسم به سخنرانی می‌پردازد و احتمال حضور برخی بانوان نماینده مجلس شورای اسلامی در این همایش وجود دارد.

همایش حضور حداکثری، خلق حماسه سیاسی و انتخاب اصلح ساعت 18 در سالن همایش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول