اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل:

صدور موافقت اصلی برای احداث 31 مجتمع بین راهی در اردبیل

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل از صدور مجوز برای احداث 31 مجتمع بین راهی در نقاط مختلف استان اردبیل خبر داد.

صدور موافقت اصلی برای احداث 31 مجتمع بین راهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین علی‌اکبری عصر امروز در جلسه بررسی طرح‌های در دست احداث و اجرای مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی در اردبیل اظهار داشت: ما با اکثر درخواست‌های سرمایه‌گذاران با در نظر گرفتن فواصل مکانی در دایر کردن این مجتمع‌ها موافقت نهایی خود را اعلام می‌کنیم و انتظار داریم سرمایه‌گذاران بیشتری در این حوزه جذب و نظرشان جلب شود.

وی با بیان اینکه بیشترین تمرکز بر احداث مجتمع‌های بین راهی در مسیرهای شلوغ و پرتردد نظیر اردبیل – سرچم، اردبیل – نیر، سرعین – نیر و اردبیل به سمت نمین و آستارا است، تصریح کرد: با توجه به توسعه برخی از راه‌ها و مسیرهای مواصلاتی به نظر می‌رسد احداث مجتمع‌های بین راهی در این مسیرها ضروری است.

علی‌اکبری در ادامه از در حال احداث بودن هفت مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: همه این مجتمع‌ها در مسیرهای پرتردد استان و با همکاری بخش خصوصی به صورت کامل و با بهره‌گیری از سیستم‌های نوین اجرایی و عملیاتی می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر در این استان هشت مجتمع فعالیت می‌کنند که امیدواریم با راه‌اندازی هفت مجموعه جدید 15 مجتمع بتواند بخشی از نیازها و مطالبات مردم را برطرف کند.

وی به مزایای احداث این مجتمع‌ها اشاره کرد و ادامه داد: راه‌اندازی این مجموعه‌ها نه تنها آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران را فراهم می‌آورد بلکه بستری را فراهم می‌کند تا اتلاف وقت در زمان سفر به حداقل برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان یادآور شد:‌ زمانی که تمام امکانات و نیازمندی یک مسافر و گردشگر در این مجتمع‌ها گرد هم می‌آید، شایسته است که از این ظرفیت استفاده کنیم تا بستر مناسب و امکانات شایسته در ارائه سرویس‌های مطلوب فراهم آید.

علی‌اکبری کاهش مزاحمت‌های ترافیکی و روان شدن بحث ترددها را در سایه این امر مفید و مؤثر دانست و گفت: ساخت مجتمع‌های بین راهی نه تنها زمینه‌ساز اشتغال جوانان و بیکاران است بلکه به تقویت جاذبه‌های توریستی گردشگری و کاستن از آلودگی‌ها نیز کمک می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در گذشته مجتمع‌ها متناسب با ظرفیت و طول مسیرهای تعریف شده ساخته نشده بود گاه مسافران و رانندگان با مشکلات و دغدغه‌هایی روبه‌رو بودند که به نظر می‌رسد با احداث این مجتمع‌ها بخش عظیمی از این نارسایی‌ها برطرف شود.

علی‌اکبری تصریح کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در همین راستا ایجاد مجتمع‌های خدماتی، رفاهی را در سرلوحه کارهای خود قرار داده‌اند تا بخشی از دغدغه‌های مسافران و گردشگران در این زمینه برطرف شود.

انتهای پیام/62006/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول