اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تامین اعتبار یک میلیارد تومانی

مجوز احداث بیمارستان هفتکل صادر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل گفت: مجوز احداث بیمارستان هفتکل از سوی وزارت بهداشت و درمان صادر شد.

مجوز احداث بیمارستان هفتکل صادر شد

سیدافشین حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: بیمارستان 12 تختخوابی شهرستان هفتکل به 32 تختخواب گسترش می‌یابد.

وی افزود: این پروژه از مصوبات سفر اخیر هیئت دولت به شهرستان هفتکل است که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان محقق خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل از صدور مجوز احداث بیمارستان هفتکل از سوی وزارت بهداشت و درمان خبر داد و گفت: اعزام بیماران از هفتکل به مرکز استان، برای درمان به سختی انجام می‌شد که با احداث بیمارستان و استقرار نیروی تمام وقت، خوشبختانه این مشکلات برطرف می‌شود.

*خرید دستگاه اتوآنالایزور و انجام آزمایشات

وی ادامه داد: مرکز آزمایشگاهی (دستگاه فتومتر) در چند روز آینده در درمانگاه هفتکل راه اندازی می‌شود، و به این ترتیب همه آزمایش‌های قندخون، اوره و موارد حیاتی در آن قابل انجام خواهد بود.

حجازی همچنین عنوان کرد: خرید دستگاه اتوآنالایزور و انجام آزمایشات پیشرفته و به روز از جمله آزمایشات هورمونی از محل تعهدات شرکت نفت است که به مبلغ 3 میلیارد ریال به زودی انجام می‌شود.

وی همچنین از راه‌اندازی مرکز آزمایشگاهی مرکز درمانی شماره (1) شهرستان حداکثر تا دو ماه آینده خبر داد و اعلام کرد: در این مرکز علاوه بر انجام همه آزمایشات قبلی، آزمایشات مربوط به بیماری‌های واگیردار مثل سل، التور، سالک و همچنین آزمایشات ازدواج نیز انجام خواهد شد.

*راه اندازی بخش تالاسمی

مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل اضافه کرد: مجوز راه اندازی بخش تالاسمی از معاونت درمان و امور بیماری‌های خاص علوم پزشکی استان و هماهنگی با سازمان انتقال خون نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: خرید تجهیزات لازم برای آغاز به کار این مرکز نیز از برنامه‌های آتی شبکه بهداشت و درمان هفتکل معرفی کرد.

*راه‌اندازی مرکز دندانپزشکی تا پایان خرداد

حجازی با اشاره به اینکه با دو دندانپزشک برای واگذاری مرکز دندانپزشکی درمان بستر شهرستان به بخش خصوصی توافق کرده‌ایم، گفت: تا پایان خردادماه سال جاری مرکز دندانپزشکی نیز در هفتکل راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/72011/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول