اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نظم و دقت در انتخابات ملاک باشد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید نظم و دقت در انتخابات ملاک باشد، تأکید کرد: همه اخلاق و کردار و اندیشه ما باید برگرفته از احکام اسلام باشد.

نظم و دقت در انتخابات ملاک باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید حسین صابری صبح امروز در نشست انتخاباتی چرام با تبریک حلول ماه شعبان و اظهار خرسندی از اراده‌های آهنین مردم و مسئولان چرام در انجام یک کار سیاسی، دینی و شهری گفت: همه ما یک وظیفه طولانی در انتخابات داریم که به لطف خداوند توفیق پیدا خواهیم کرد این وظیفه را به نحو احسن انجام داده و شرکت در انتخابات و ارزش‌های آن را در نظر قرار دهیم.

وی یکی از اهداف این سفر را تقدیر و تشکر از مجریان انتخابات دانست و ادامه داد: نکته دوم باب تذکر و اهمیت این مرحله در انتخابات است که بر خلاف دوره‌های گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد سه انتخابات را داریم که یکی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است و دشمنان که ضربات مهلکی را از مردم و اسلام خورده‌اند از مدت‌ها قبل در صدد هستند به شکلی انتخابات را کمرنگ جلوه دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که انقلاب ما، نظام ما و دستاوردهای نظام ما مدیون امام راحل است، گفت: انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری را داریم که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با رأی مستقیم شما فردی عالم و دانشمند و فقیه انتخاب می‌شود و در مجلس خبرگان رهبری کمک حال رهبری خواهد بود.

این مسئول انتخابات سوم را انتخابات گسترده شوراهای شهر، روستا و عشایر دانست و عنوان کرد: بیش از 700 شورای اسلامی قرار است در روستاها و شهرها با رأی مردم شکل بگیرد که در راستای پیگیری، کنترل، نظارت و بر مبنای امور مردم است.

صابری در ادامه گفت: آن چیزی که مهم است نظم و دقتی است که در انتخابات باید ملاک قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: هر فکر و نظر ما باید در احکام اسلامی باشد یعنی همه اخلاق و کردار و اندیشه ما باید برگرفته از احکام اسلام باشد هم در زندگی فردی و هم در زندگی اجتماعی.

صابری اظهار تأسف کرد که امروز در جامعه شاهد هستیم که اصل مهم اسلام یعنی امر به معروف و نهی از منکر کمرنگ شده است.

وی یادآور شد: اگر امر به معروف و نهی از منکر به طور کامل در جامعه اسلامی اجرا شود هیچ مشکلی در دنیا به‌وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول