اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد دانشگاهیان حامی جلیلی در خوزستان:

نقش جلیلی در دستگیری ریگی پنهان مانده است

سخنگوی ستاد دانشگاهیان حامی سعید جلیلی در خوزستان گفت: نقش ارزنده جلیلی در دستگیری عبدالمالک ریگی پنهان مانده است.

نقش جلیلی در دستگیری ریگی پنهان مانده است

اصغر رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: چراغ راه برای ما در انتخاب "اصلح" گفتمان امام و رهبری است.

بنیانگذار جراحی قلب در خوزستان افزود: امام (ره) در سخنرانی‌های خود، بارها پاسخ مغرضان را که می‌گویند "جمهوری اسلامی سبب دشمنی و کینه‌توزی شده است" را داده‌اند و امام فرمودند: "چه خوب است به این سئوال پاسخ داده شود که ملت‌های جهان سوم و مسلمان و خصوصا ملت ایران در چه زمانی نزد غربی‌ها و شرقی‌ها احترام و اعتبار داشتند که امروز بی‌اعتبار شدند؟!"

وی ادامه داد: اگر ما هدفمان تحسین و تمجید دشمنان است، باید دست از اصول خود برداریم.

رمضانی با اشاره به سخنان امام در صحیفۀ نور تصریح‌کرد: امام (ره) فرمودند: "اگر ملت ایران از همۀ اصول و موازین اسلامی و انقلابی خود عدول کند و خانۀ عزت و اعتبار پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) را با دست‌های خود ویران نماید، آن وقت ممکن است جهانخواران او را به عنوان یک ملت ضعیف و فقیر و بی‌فرهنگ بشناسند!"

سخنگوی ستاد دانشگاهیان حامی سعید جلیلی در خوزستان اضافه‌کرد: در فیلم مستند دوم دکتر جلیلی، مردم موضع‌گیری‌های رسانه‌هایی مثل صدای آمریکا و بی.بی.سی فارسی در اهانت به دکتر جلیلی را دیدند و دیدند که چه دشمنی آشکاری علیه دکتر جلیلی به خاطر مواضع عزتمندانه و روشنش در پیروی از امام و رهبری وجود دارد.

رمضانی گفت: فیلم مستند دوم جلیلی به صورت ساده و شفاف و بدون استفاده از ظاهرسازی، ریا و تکنیک‌های فریبندۀ سینمایی بخشی از مواضع جلیلی را تبیین کرده است.

وی خاطرنشان‌کرد: جلیلی نقش بسیار ارزنده‌ای در دستگیری جنایتکارانی مانند "عبدالمالک ریگی" داشته است و این یکی از توانمندی‌ها و سوابق ارزشمند وی است که پنهان مانده است و دستگیری جنایتکاری چون ریگی، ضربۀ بسیار شدید به سرویس‌های جاسوسی دشمنان بود و شادی فراوانی را در قلب دوستان ایجاد کرد.

سخنگوی ستاد دانشگاهیان حامی سعید جلیلی در خوزستان ادامه داد: جلیلی نقش اساسی در این ماجرا داشت و سرعت عمل استقلال رای وی در این تصمیم بسیار حائز اهمیت است چرا که به علت نبود فرصت لازم وی شخصا برای فرود اجباری هواپیمای مسافربری در خاک ایران تصمیم گرفت و موضوع را بعد از انجام و موفقیت به رئیس جمهور گفتند.

رمضانی گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها برای تخریب  جلیلی، روشی ناشایست  را پیش گرفته‌اند. اما حرف جلیلی در دیدار با عشایر لُر کهگیلویه و بویراحمد این بود "بر دستان عشایر بوسه می‌زنم" نه اینکه برخی بگویند جلیلی که فردی اخلاق‌گراست حرفی غیر از این زده است.

سخنگوی ستاد دانشگاهیان حامی سعید جلیلی در خوزستان تصریح‌کرد: جلیلی و ما که از اعضای ستاد او هستیم بر دستان عشایر بوسه می‌زنیم.

وی ادامه داد: برنامۀ وی برای عشایر، محرومیت‌زدایی، توسعۀ کشاورزی و دامپروری و همچنین توسعۀ توان اقتصادی عشایر است.

رمضانی افزود: جلیلی اهل وعده‌های کاذب و غیرعملی نیست و تعهد فراتر از قانون به مردم نمی‌دهد، با اینکه برنامه‌های قوی اقتصادی دارد و مسایل اقتصادی را کاملاَ در شورای امنیت ملی دیدبانی کرده است، اما وعدۀ سر خرمن نمی‌دهد.

سخنگوی ستاد دانشگاهیان حامی سعید جلیلی در خوزستان  اضافه‌کرد: جلیلی دیدبان دوران دفاع مقدس بود و دیدبان مسائل سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور است و شناخت بسیار خوبی از جزئی‌ترین مسائل اقتصادی دارد و برخی از کاندیداها تلاش دارند سیاه نمایی کرده و فشارهای بیگانه بر تحریم ایران را بزرگنمایی کنند ولی مردم شریف ایران مأیوس نمی‌شوند.

وی ادامه داد: این که در فضای اقتصادی مشکلاتی داریم شکی نیست اما آیا باید مثل دوره‌های قبلی که مسایل را به صورت سطحی حل کردند، مُسکنی برای درد مردم تجویز کرد که فقط در ظاهر آن را بهبود می‌دهد و در باطن کاری از پیش نبرد؟

سخنگوی ستاد دانشگاهیان حامی سعید جلیلی در خوزستان افزود: جلیلی مطمئناَ با دید خوبی که بر مسائل دارد بر هر دو محور "خودکفایی" و "قطع وابستگی" برای درمان قطعی این بیماری اقتصادی توجه دارد.

رمضانی بیان‌ داشت: تا وقتی که ساختار اقتصادی محکم و قوی به وجود نیاید، مشکل همچنان باقی است و در مسئلۀ اقتصادی، رئیس جمهور به تنهایی تصمیم گیرنده نیست، پس نمی‌توان  قول‌های فراتر از قانون داد.

وی ادامه داد: برنامه جلیلی توجه بیشتر به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایۀ ایرانی است و برای تحقق آن برنامۀ مشخصی برای تحقق حماسه اقتصادی تدوین کرده است.

انتهای پیام/72008/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول