اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

حاشیه‌نشینی مورد توجه نامزدهای شورای شهر مشهد قرار گیرد

استاندار خراسان‌رضوی گفت: از نامزدهای شورای شهر مشهد انتظار می‌رود تا در جهت به حداقل رساندن مشکلاتی نظیر بافت فرسوده و حاشیه‌نشینی برنامه داشته باشند.

حاشیه‌نشینی مورد توجه نامزدهای شورای شهر مشهد قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدحسین فروزان‌مهر با بیان اینکه جایگاه کنونی مشهد از سطح ملی فراتر رفته و در تراز بین‌المللی قرار گرفته است؛ اظهار کرد: این مهم به خاطر تردد قابل توجه زائران خارجی و قرار داشتن این کلان شهر مذهبی در کانون توجه معتقدان به باورهای عمیق مذهبی و سبک مدیریتی ویژه است.

وی مهم‌ترین وجه تمایز و ظرفیت توسعه مشهد را وجود مضجع نورانی امام هشتم(ع) دانست و اظهار داشت: این شهر نه تنها به لحاظ جمعیت، بلکه در بسیاری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های توسعه، در رتبه‌های نخست کشور قرار دارد.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به اهمیت نقش شهرداری و شورای شهر در اداره مشهد ادامه داد: مردم باید با درک این مهم افرادی را به عنوان نمایندگان خود در شورای اسلامی برگزینند که ترازشان متناسب با جایگاه منحصر به فرد مشهد در عرصه ملی و بین‌المللی باشد.

وی گفت: مدیریت در پایتخت معنوی ایران باید مدلی از توسعه یافتگی برخاسته از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی را به دنیا عرضه کند.

فروزان‌مهر با اذعان به وجود فاصله بین شرایط کنونی و جایگاه واقعی مشهد تصریح کرد: از منتخبان مردم انتظار می‌رود تا در جهت به حداقل رساندن این فاصله و رفع مشکلاتی نظیر بافت فرسوده و حاشیه‌نشینی برنامه داشته باشند.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 میلادی ابراز امیدواری کرد: با تلاش همه جانبه مدیران ملی و استانی بتوان مشهد را به شهری شاخص و توسعه یافته به لحاظ فرهنگی در جهان اسلام مبدل کرد.

انتهای پیام/70002/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول