اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان اصفهان؛

شورای اسلامی با عمل به تعهداتش خاطره خوبی از خود به جا گذارد

نائب رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان اصفهان، گفت: شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان کار خود باید به تعهدات در خصوص تخفیف 50 درصدی احداث ساختمانی در بیمارستان شریعتی عمل کند تا خاطره خوبی از خود به جا گذارد.

شورای اسلامی با عمل به تعهداتش خاطره خوبی از خود به جا گذارد

مجید مولیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مبحث ایستگاه مترو اصفهان در بیمارستان شریعتی و واگذاری بخشی از بیمارستان شریعتی به مترو یک موضوع مهم و خاص است.

وی افزود: مسئولان شورای اسلامی شهر اصفهان باید تعهدات و تصمیمات خود را در این خصوص اجرایی و نهایی کنند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان اصفهان گفت: شورای اسلامی شهر اصفهان متعهد شده است که در صورت مصادرت زمین بیمارستان شریعتی و اختصاص آن به مترو تخفیف 50 درصدی را برای پروانه احداث ساختمان بیمارستان شریعتی اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: هزینه دریافت پروانه برای احداث این ساختمان 44 میلیارد تومان است که شورای اسلامی متعهد شده بود 50 درصد آن را تخفیف دهد اما این کار انجام نشد.

مولیانی با بیان اینکه تشکل‎ها در ارتباط با این موضوع ساکت نمی‎نشینند، گفت: تشکل‎ها به دنبال اجرای این تعهدات هستند و با توجه به پایان کار شورای اسلامی و انتخابات اعضای جدید این انتظار می‎رود که اعضای شورای اسلامی به تعهدات خود عمل کنند تا با خاطره خوش به کار خود پایان دهند.

وی در پایان گفت: جامعه کارگری در انتخابات به صورت پرشور حاضر می‎شوند و حداقل توقع آنها رسیدگی به وضعیت معیشت و اقتصاد جامعه کارگران است.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول