اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی ولایتی در فارس:

رویکرد ولایتی پرهیز از تخریب سایر کاندیداها است

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی ولایتی در استان فارس گفت: محور فعالیت‌های ستادهای ولایتی پرهیز از تخریب سایر کاندیداها و معرفی فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری است.

رویکرد ولایتی پرهیز از تخریب سایر کاندیداها است

اسماعیل رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: فراهم‌سازی زمینه برای ایجاد حماسه سیاسی، به وجود آوردن شور و شوق انتخاباتی و حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات 24 خرداد ماه جاری و پرهیز از تجمل‌گرایی از جمله اهداف ستادهای مردمی دکتر ولایتی در استان فارس است.

وی با اشاره به اینکه هر فرد باید یک ستاد انتخاباتی باشد، افزود: بهترین شیوه تبلیغات، گفت‌وگوی چهره به چهره است که در این راستا با برشمردن سوابق، تدین، تعهد، ولایتمداری، بصیریت و فضائل اخلاقی ولایتی، می‌توانیم آینده‌ای درخشان را برای ایران اسلامی تبیین کنیم.

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی ولایتی در فارس با قدردانی از حضور گروه‌های پرشور مردمی در همایش حامیان ولایتی در شیراز گفت: این حضور گسترده بیانگر شور و نشاط انتخاباتی و گرایش آحاد جامعه به کاندیدای اصلح است.

این مسئول از تایید ولایتی از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خبر داد و افزود: این تایید ملاک شرعی و عرفی مناسب برای کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

وی بیان داشت: ولایتی در حوزه اقتصاد مقاومتی، سیاست خارجی و در مسائل اجتماعی و فرهنگی صاحب نظر است و با ارائه برنامه‌های مدون وی شاهد ایرانی آباد در منطقه و جهان می‌شویم.

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی ولایتی در فارس با تاکید بر اینکه این کاندیدا در زمینه توسعه متوازن کشور و رشد و توسعه اقتصادی برنامه‌های بسیار مدونی دارد، اذعان داشت: حمایت حداکثری از بخش تولید داخلی و نیز دستیابی جامعه به رفاه از جمله رویکردهای دکتر ولایتی است.

رستمی برقراری آرامش سیاسی و بهره‌گیری از توان و ظرفیت نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی را از جمله سیاست‌ها و اولویت‌های دکتر ولایتی برشمرد.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول