اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

حمایت 200 تن از حقوقدانان و وکلای قم از ولایتی

200 تن از حقوقدانان و وکلای دادگستری استان قم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری از علی‌اکبر ولایتی حمایت کردند.

حمایت 200 تن از حقوقدانان و وکلای قم از ولایتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این بیانیه آمده است: ملت فهیم و آگاه ایران استحضار دارند که در آستانه انتخابی تاریخی و بسیار مهم قرار داریم که آینده روشن سرزمینمان رهین آن است؛ انتخاب فردی که پس از مقام معظم رهبری عالی‌ترین مقام رسمی و اجرایی کشور را عهده‌دار بوده و مسئولیت اجرای قانون اساسی را دارد اقتضا می‌کند اصلح افراد بین واجدین شرایط باشد.

این بیانیه می‌افزاید: ما جمعی از وکلا و حقوقدانان دادگستری استان قم بر حسب وظیفه و رسالت اجتماعی خویش مبنی بر نقش‌آفرینی در عرصه سیاسی اجتماعی ضمن بررسی توانمندی‌های نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و با احترام به سایر کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت، مراتب حمایتمان را از علی‌اکبر ولایتی اعلام می‌داریم.

این بیانیه تصریح می‌کند: کارنامه درخشان وی در عرصه سیاست و دیپلماسی فعال با دیگر کشورهای جهان می‌تواند راهگشای مشکلات سیاست خارجی کشور و تحریم‌های اقتصادی باشد.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: احاطه کامل وی به تاریخ سیاسی ایران، اعتدال و متانت در رفتار، پرهیز از حاشیه‌سازی و جنجال‌آفرینی در کشور از وی چهره‌ای با تجربه و کهنه‌کار ساخته است؛ همچنین نظر به حمایت قاطع برخی علما و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دکتر علی‌اکبر ولایتی را فردی اصلح برای تصدی منصب ریاست جمهوری می‌دانیم و ان‌شاءالله با حضور خود در پای صندوق‌های رای در 24 خردادماه 92 حماسه‌ساز سیاسی باشیم.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول