اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام:

پرداختن به مشکلات ملموس مردم اولویتی اساسی است

نامزد انتخابات شورای اسلامی ایلام گفت: پرداختن به مشکلات ملموس مردم اولویتی اساسی است.

پرداختن به مشکلات ملموس مردم اولویتی اساسی است

علی کمالی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: کوتاه شدن فرآیند رسیدگی به مسائل مردم در شهرداری امری ضروری است که به آن توجه خواهد شد.

وی ادامه داد: عدم دخالت گرایش‌های گروهی و جناحی در امورات شهر و شهرداری، رعایت زیبایی و استحکام بناها، ترویج فرهنگ نظم و قانون، گسترش نهادهای دینی و اخلاقی، آسان‌سازی خدمت‌رسانی به مردم، عدالت و فراگیری در خدمات شهری و توسعه فضای سبز، اهتمام به سلامت محیط زیست و توجه به نیازهای جانبازان و مصدومان جسمی از جمله اولویت‌های کاری من است.

نامزد انتخابات شورای شهر اسلامی ایلام عنوان کرد: همچنین نگاه عدالت‌گستر به محله‌ها و اشخاص محروم، توجه ویژه به بانوان و جوانان، رفع سختگیری‌های بی‌جا، استفاده از نظریات کارشناسان و متخصصان و حل منطقی و تدریجی مشکلات موجود از دیگر برنامه‌های من است.

کمالی‌راد تصریح کرد: ایجاد فضای مناسب و قابل دسترس برای افراد پیر و مسن و بازنشسته در هر منطقه، نصب و راه‌اندازی آبخوری در کنارگذرها، ساخت سرویس‌های بهداشتی در مناطق مختلف شهر، انتقال بنگاه‌های اتومبیل به فضای خارج از شهر، رسیدگی به وضعیت آب شرب ایلام و ساخت و ساز و ایجاد مجتمع‌های پزشکی خارج از مرکز شهر با فضای مناسب مانند فضای سبز و استراحتگاه‌ از نیازهای اساسی ایلام است.

نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام گفت: پل‌گذاری جداول و موزاییک کردن کنار گذرها و درختکاری آن‌ها، تعیین جایگاه مناسب برای دکه‌ها و کتاب فروشی‌ها و داشتن تبلیغات مناسب از طریق رسانه‌های گروهی، ایجاد بازارهای مناسب در هر منطقه،  توجه به بهداشت عمومی شهر، حمایت از سمن‌ها و فعال کردن آن‌ها و رسیدگی به مسائل ورزشکاران از دیگر نیازهای اساسی شهر ایلام است که به آن توجه شده است.

وی ادامه داد: اگر خواهان پیشرفت و آبادانی شهرمان هستیم باید اعضایی را انتخاب کنیم که متخصص، تحصیل‌کرده دارای سوابق اجرایی مفید و مرتبط و از همه مهم‌تر خداترس و مردم‌دار باشند و باید ارتباط مستمر و دائمی با مردم و حضور در میان آنان و اطلاع از مشکلات آنان را وظیفه مستمر خود بدانند و دسترسی مردم با خود را آسان کنند.

علی کمالی‌راد اهل ایلام، متولد 51 و از ایل کمالوند است، در سال 51 در خانواده‌ مذهبی و کارگر متولد شد، قبل از انقلاب در تهران ساکن بود و پدرش کارگر یک کارگاه نجاری بود تا اینکه خود تبدیل به یک استاد کار ماهر شد.

با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با خانواده راهی دیار اجدادیش ایلام شد.

پدرش مشغول به کار نجاری شد، دوران ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در ایلام طی کرد، پس از قبولی در کنکور دانشگاه آزاد در سال 70 برای ادامه تحصیل در شهرضای اصفهان مشغول به تحصیل شد و در سال 74 در رشته علوم سیاسی موفق به أخذ مدرک کارشناسی شد و در همان سال به عنوان سرباز دبیر در دبیرستان‌های ایلام مشغول به تدریس شد.

در سال 77 در آزمون استخدامی دادگستری پذیرفته شد و به عنوان مدیر دفتر قضایی در دادگستری شهرستان شیروان چرداول مشغول خدمت به مردم آن دیار شد.

در سال 80 به دادگستری ایلام انتقال یافت و در سال 82 به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان مشغول به خدمت شد.

علی کمالی‌راد با انگیزه خدمت‌گذاری صادقانه و بی‌منت به مردم ایلام با شعار «توسعه پایدار و رفاه اجتماعی حفظ حقوق شهروندی است» وارد عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام شده است.

انتهای پیام/2246/م40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول