اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم مطرح کرد

افزایش تعداد اعضای شورای شهر فرصتی برای ورود تخصص‌های جدید

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم گفت: افزایش تعداد اعضای شورای شهر قم فرصت خوبی است تا افراد با تخصص‌ها، تجربیات و نگاه‌های جدید وارد مجموعه شورای اسلامی شوند.

افزایش تعداد اعضای شورای شهر فرصتی برای ورود تخصص‌های جدید

محسن محرری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملکرد شورای شهر قم اظهار کرد: هماهنگی و انسجام در مجموعه شورای اسلامی شهر قم مشاهده می‌شود، به طوری که با ادارات، استانداری و دستگاه‌هایی که در خدمات و مدیریت شهری نقش دارند، ارتباطات خوبی برقرار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای پیشین شورای اسلامی شهر قم به اندازه توان خود توانسته‌اند خدمات خوبی را انجام دهند و اکنون شاهد دستاوردهای خدمات شهری و پروژه‌های عمرانی در سطح شهر هستیم.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم با اشاره به افزایش تعداد اعضای شورای اسلامی شهر قم گفت: افزایش تعداد اعضای شورای شهر قم فرصت خوبی است تا افراد با تخصص‌ها، تجربیات و نگاه‌های جدید وارد مجموعه شورای اسلامی شوند و با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی به مسائل مرتبط با مدیریت‌های کلان شهری توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر هماهنگی، انسجام و یکپارچگی کلی در فضای شورای شهر حفظ شود، افزایش اعضای شورای شهر فرصتی برای استفاده بهتر از تخصص‌های مختلف است.

محرری عنوان داشت: شورای اسلامی شهر قم به عنوان پارلمان شهری می‌تواند نقش مؤثری در مجموعه مدیریت شهری قم ایفا کند.

وی یادآور شد: با وجود کثرت ثبت‌نام‌کنندگان و تنوعی که به لحاظ تخصص، تجربه و تحصیلات در نامزدها وجود دارد، قدرت انتخاب برای مردم افزایش پیدا کرده و فرصتی است که بتوانند با دقت در عملکرد، تجربیات و تخصص نامزدها، ترکیب مناسبی برای شورای اسلامی شهر انتخاب کنند.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم با بیان اینکه در اسناد بالادستی استان قم از جمله سند چشم‌انداز و مطالعه آمایش استان بحث گردشگری مذهبی به عنوان محور توسعه استان قم تصویب شده است گفت: انتظار می‌رود کاندیدای انتخابات شوراهای اسلامی در برنامه‌های خود این محور را در نظر بگیرند و فعالیت‌ها، برنامه‌ها و دیدگاه‌ها را در این موضوع پررنگ‌تر مطرح کنند.

وی با اشاره به ابلاغ پیشنهاداتی به شورای اسلامی شهر قم گفت: بحث تشکیل کمیسیون ویژه امور زائران و زیارت، نامگذاری شوارع و میادین به نام حضرت فاطمه معصومه(س) یا کریمه اهل بیت(س) و یا عناوین مشابه این نام‌ها و روان‌سازی ضوابط، مقررات و اصلاح فرآیندهای اداری برای سرعت‌بخشی به سرمایه‌گذاری در امور زائران به ویژه بحث‌های اقامت ارزان قیمت از جمله پیشنهادات ابلاغی بوده است.

محرری بازنگری در ساختار سازمان‌های وابسته به شهرداری و مناطق شهرداری برای تسریع در اصلاح و نوسازی بافت پیرامون حرم حضرت معصومه(س) را از دیگر پیشنهادات ابلاغی به شورای شهر قم ذکر کرد.

وی با تأکید بر توجه بیشتر به بحث گردشگری مذهبی گفت: با توجه به اینکه 20 میلیون نفر زائر به صورت سالانه به قم مشرف می‌شوند، باید زیرساخت‌های خدماتی برای حضور بیشتر زائران به منظور ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به آنها فراهم شود.

انتهای پیام/78003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول