اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

افزایش تعداد اعضای شورای شهر قم در مسئله‌یابی مؤثر است

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: افزایش تعداد اعضای شورای شهر برای این منظور است که در مسئله‌یابی قم و تکریم وظایف نقش عمده‌تری پیدا کنند.

افزایش تعداد اعضای شورای شهر قم در مسئله‌یابی مؤثر است

حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر قم نهادی مردمی و قانونی هستند و به دلیل همین مردمی بودن می‌توانند پل ارتباط بین مردم، دولت و مسئولان باشند و از امکان برقراری ارتباط با آحاد مردم برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: فرصت استثنایی پیش روی شوراهاست زیرا از طرفی دارای پشتوانه و حمایت مردمی هستند و از سویی دیگر پشتوانه قانونی و اقبال مسئولان را دارند به گونه‌ای که مصوبات شوراها می‌تواند منشأ اثر باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم یادآور شد: شوراهای اسلامی به دلیل آنکه در صحنه خدمت بوده و در روستا و شهر مواجه با مطالبات مردمی هستند می‌توانند بر اساس مصوبات مسئله‌یابی کرده و این موارد را به مصوبه تبدیل کنند.

وی با اشاره به افزایش اعضای شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به این مسئله در یک ترکیب می‌تواند انواع تخصص‌ها، گرایش‌ها و حتی نمایندگانی از نهادهای مختلف شکل بگیرد.

عرب انصاری عنوان داشت: حضور در شوراهای اسلامی شهر در تقویت روحیه همگرایی، کار جمعی و همبستگی مؤثر است و افراد برای به عهده گرفتن صحنه‌های خدمتی وسیع‌تر آماده می‌شوند و به معنای دیگر شورای اسلامی شهر محل پرورش مدیران آینده است.

وی خاطرنشان کرد: شوراها به پیگیری مطالبات مردم می‌پردازند و در واقع نزدیک‌ترین پل ارتباطی بین مردم و دولت هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه به طور طبیعی قم کلان شهر است گفت: قم باید با سرعت رشد پیدا کند تا بسترهای رشد و توسعه شهر فراهم شود و شهر کوچک دیروز به کلانشهر متناسب با جایگاه و قداست خود تبدیل شود.

وی با بیان اینکه قم دارای ظرفیت بین‌المللی است گفت: افزایش تعداد اعضای شورای شهر برای این منظور است که در مسئله‌یابی قم و تکریم وظایف نقش عمده‌تری پیدا کنند.

انتهای پیام/78003/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول