اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

ایجاد شهری سالم اولویت شورای شهر آینده باشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به مشکلات زیست محیطی در اصفهان از دیدگاه من باید ایجاد شهری سالم بر مبنای حفاظت از محیط‌ زیست به عنوان اولویت اصلی شورای شهر آینده مورد توجه قرار بگیرد.

ایجاد شهری سالم اولویت شورای شهر آینده باشد

ابوالفضل قربانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اعضای آینده شورای شهر باید توجه داشته باشند که مردم با انتخاب آنها سرمایه‌ای در اختیارشان قرار داده‌اند که باید به خوبی از آن بهره‌برداری کنند.

وی افزود: برطرف کردن چالش‌های آینده شهر اصفهان اولویت‌های اصلی کاندیداهای دوره چهارم از فعالیت شورای شهر را تشکیل می‌دهد که توجه به حفظ محیط‌ زیست از جمله مهم‌ترین این اولویت‌ها به شمار می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: نیازمند شهری هستیم که به راحتی در آن زندگی و از آن لذت ببریم، اما پیشرفت تکنولوژی اوضاع را به گونه‌ای رقم زده که به محیط‌ زیست آسیب جدی وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با مسائل فرهنگی شهر لازم است که اقدامات بیشتری انجام بدهیم، افزود: اقدامات عمرانی خوبی در شهر انجام شده که لازم است با پیوست‌های فرهنگی همراه شود تا بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب بتوانیم اقدامات مؤثری در ارتباط با اصلاح سبک زندگی انجام بدهیم.

قربانی تاکید کرد: مسائل مربوط به حمل و نقل عمومی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این موضوع نیز از اولویت‌های شهرداری و شورای شهر اصفهان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: نهایی شدن بحث گونه‌هایی از حمل و نقل انبوه‌بر، توجه به مسایل پیاده‌راه‌ها، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مؤثر در سفرهای کوتاه و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای این منظور از اولویت‌های من برای دوره آتی شورای اسلامی شهر است.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول