اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ائتلاف یاران شهر با حضور 9 نفر تشکیل شد

ائتلاف یاران شهر با حضور 9 نفر افراد با تخصص در زمینه‌های مختلف تشکیل شد.

ائتلاف یاران شهر با حضور 9 نفر تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در راستای برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و آغاز تبلیغات شورای شهر اصفهان در بین 429 نفر نهایی تایید صلاحیت شده، ائتلاف‌های متعددی با حضور احزاب و گروه‌های مختلف تشکیل شده است.

ائتلاف یاران شهر یکی از این ائتلاف‌ها است که با حضور 9 نفر از افراد خبره و متخصص شهر در زمینه‌های مختلف اقدام به تبلیغات این ائتلاف با توجه به برنامه‌ها و محورهای فعالیت خود پرداخته‌‌اند.

در این ائتلاف آقایان جعفر آقایی در زمینه عمرانی، محمدرضا برزو اصفهان کارشناس دادگستری، علیرضا پرهام متخصص در زمینه پروژه‌های شهری و شهرداری‌های اصفهان، مسعود جعفری نژاد متخصص در حوزه سیاست گذاری، سعید رحیمیان وکیل دادگستری و مشاور حقوقی، احمد شریعتی کمال آبادی متخصص در امور پزشکی، سید مرتضی صفوی متخصص در زمینه تغذیه و سلامت و مهدی محمدی نیز متخصص در امور معماری و زهرا اخوان نسب نیز بانوی فعالی در زمینه اقتصادی و بازرگانی مجموع 9 نفر فردی هستند که در این ائتلاف حضور دارند.

به عمل کار بر آید شعار این ائتلاف متخصص است.

انتهای پیام/63001/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول