اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی:

حضور مردم پای صندوق‎های رأی باید حماسه‌آفرین باشد

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: حضور مردم در پای صندوق‎های رای باید حماسه‌آفرین باشد.

حضور مردم پای صندوق‎های رأی باید حماسه‌آفرین باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام اسلام غلامی بعدازظهر امروز در جلسه مدیران اظهار کرد: خداجویی، تقوا، عدالت، عزت نفس و دوراندیشی از مهم‌ترین شاخص‌های یک کاندیدای ریاست جمهوری است و همواره باید در تمام کارهای خود خدا را ناظر بر اعمال خود دانسته و در تمام کارهای خود تقوا پیشه کرد، تقوایی که انسان را از گمراهی حفظ کرده و بازدارنده باشد.

وی ادامه داد: اکنون که دشمنان قسم‌خورده ملت و انقلاب اسلامی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات و وارد آوردن فشار بیشتر به نظام الهی ایران تمام توان و نیروهای خود را متحد کرده‌اند، بر یکایک افراد جامعه واجب است تا برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط همه توان و استعداد خود را به کار گیرند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی، انتخابات را به عنوان مقطع حساسی از کشور معرفی و خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی صورت می‌گیرد.

غلامی با تأکید بر اهمیت حضور با بصیرت و حداکثری در صحنه انتخابات، ابراز داشت: هرچه حضور مردم در انتخابات پر‌رنگ‌تر باشد، به امنیت کشور و اقتدار بین‌المللی ما افزوده می‌شود و توطئه‌ها و تحریم‌ها رنگ می‌بازند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: کسی نباید از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا غفلت کند و کسانی باید به شوراها راه یابند که افرادی ولایتمدار و پایبند اصول اسلامی و انقلابی باشند.

وی بر ضرورت مطالعه بیانات و مطالبات مقام معظم رهبری از شوراهای شهر و روستا توسط کاندیداها تأکید و اظهار کرد: امسال که رهبر معظم انقلاب آن را به عنوان سال «حماسه سیاسی و اقتصادی» نامگذاری کردند، یقیناً انتخابات ما نیز باید حماسه‎ساز و حضور مردم در پای صندوق‎های رأی نیز باید حماسه‌آفرین باشد.

غلامی در پایان اذعان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران و به خصوص آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی آنان درصدد ایجاد شبهه و اخلال در کار انتخابات را از ماه‌های قبل آغاز کرده‌اند که در این خصوص نخبگان و مسئولان نسبت به گسترش بصیرت‌افزایی در جامعه نقش مهم و خاص دارند.

انتهای پیام/60001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول