اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جمعیت بزرگ اصولگرایان مشهد مطرح کرد

نبود برنامه جامع و همسو با نیاز شهروندان مشکل اصلی شهر

سخنگوی جمعیت بزرگ اصولگرایان مشهد گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی استان نداشتن یک برنامه جامع، کامل و منسجم همسو با نیاز شهروندان است.

نبود برنامه جامع و همسو با نیاز شهروندان مشکل اصلی شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین لطفی‌میامی ظهر امروز در نخستین نشست نقد و مناظره نمایندگان چند ائتلاف مشهد در جمع مسئولان و خبرنگاران ضمن اشاره به عملکرد نامطلوب شهرداری و نارضایتی مردم از عملکرد آنها اظهار کرد: نباید افرادی با روحیه و رویکردهای غربی در شوراهای شهر فعالیت کنند.

وی ادامه داد: ائتلاف بزرگ اصولگرایان در مشهد پس از مشاوره و همفکری با علما، بزرگان و مسئولان با تجربه استان که شناخت عمیقی از مشهد و مشکلات آن دارند، تیمی متعهد، متخصص و متدین را مشخص و معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این ائتلاف کاملا همسو با گفتمان مقام معظم رهبری است، افزود: در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی استان نداشتن یک برنامه جامع، کامل و منسجم همسو با نیاز شهروندان است.

لطفی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این ائتلاف گفت: توزیع عادلانه منابع بین مناطق استان، جبران عقب‌ماندگی حاشیه شهر مشهد و مناطق محروم، اقدامات فرهنگی با توجه به پایتخت معنوی، حفظ منافع مردم و رضایتمندی شهروندان که در حال حاضر اصلا مطلوب نیست از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های این ائتلاف است.

سخنگوی جمعیت بزرگ اصولگرایان مشهد افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی دقیق و به جا از اصول اصلی مدیریت شهر مشهد تلقی می‌شود و باید با یک تجزیه و تحلیل در برنامه‌ی گذشته نقاط مثبت حفظ و نقاط ضعف شناسایی و رسیدگی شود.

لطفی ضمن اشاره به ورود تعداد زیادی زائر در سال برای استان یادآور شد: مشهد به عنوان پایتخت معنوی کشور باید برای میزبانی از ایران آماده باشد.

نماینده و سخنگوی جمعیت بزرگ اصولگرایان در مشهد مشکلات اصلی استان را نبود برنامه در ترافیک و حمل و نقل برای شهروندان و زائران، نامعلوم بودن حریم مشهد، بافت فرسوده، رسیدگی نکردن به مناطق محروم، وجود ناهنجاری‌های فرهنگی دانست و افزود: رسیدگی به این امور نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق و مطلوب است.

وی ادامه داد: نظارت به کارها و برنامه‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت بوده و مانع از سودجویی برخی افراد و به فنا رفتن سرمایه مردم می‌شود.

انتهای پیام/70002/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول