اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار تاکید کرد

حضور پرشور عامل ناامیدی دشمن

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار با تأکید بر زمینه‌سازی برای حماسه سیاسی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: امروز تمام دشمنان درصدد برنامه‌ریزی برای ناامید کردن مردم ایران و جلوگیری از شرکت آنها در انتخابات هستند.

حضور پرشور عامل ناامیدی دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی صبح امروز در نشست بصیرتی فرهنگیان در فرهنگسرای آیت‌الله بهاری شهرستان بهار اظهار داشت: انتخابات پیش رو از اهمیتی برخوردار است که تمام جهانیان امروز در حال رصد کردن آن هستند.

وی اضافه کرد: نظام و تفکر انقلابی مردم ایران و نهضت انقلابی امام راحل بدون حماسه معنا نداشته و حماسه جزئی از محتوای انقلاب است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار ادامه داد: اگر حماسه از انقلاب گرفته شود از محتوای آن چیزی باقی نمی‌ماند.

*حماسه سیاسی وحدت ملی را افزایش می‌دهد

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب با دو استراتژی حداکثری و حداقلی به دنبال ساقط کردن نظام و یا نفوذ در جریان حاکمیت و زدن ریشه از درون هستند، خاطرنشان کرد: ما در این انتخابات با تحقق حماسه سیاسی، نشاط سیاسی و وحدت ملی را افزایش داده و این دو راهبرد آنان را به یأس مبدل خواهیم کرد.

زارعی به تبیین نقش فرهنگیان در خلق این حماسه سیاسی پرداخت و افزود: فرهنگیان می‌توانند همانند یک هنرمند با ارائه هنر خود در زندگی دیگران تحول ایجاد کرده و زمینه تحقق این حماسه بزرگ را ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگیان و قشر آگاه جامعه رسالت سنگینی بر عهده دارند که باید با توجه به طرح دیدگاه‌های مختلف مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش بهار ادامه داد: فرهنگیان باید در راستای بصیرت‌افزایی سیاسی افراد جامعه بکوشند و اهمیت و ضرورت شرکت گسترده در انتخابات را برای افراد بیان کنند.

وی با اشاره به تلاش پیوسته دشمنان قسم‌خورده اسلام و نظام جمهوری اسلامی برای دور کردن ملت از این نظام و ارزش‌های آن خاطرنشان کرد: ملت سرافراز و با بصیرت ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی به عنوان یک واجب عینی، علاقمندی خود را به انقلاب اسلامی بار دیگر اثبات می کنند و مشت محکمی را بر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان می‌زند.

*حضور پرشور عامل ناامیدی دشمن

زارعی با تأکید بر زمینه‌سازی برای حماسه سیاسی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: امروز تمام دشمنان درصدد برنامه‌ریزی برای ناامید کردن مردم ایران و جلوگیری از شرکت آنها در انتخابات هستند.

وی تأکید کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمنان به دنبال القاء حضور کم و عدم مشارکت مردم ایران اسلامی در انتخابات هستند که البته حضور مردم آگاه و ولایت‌مدار در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را بی‌اثر خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری مانع تحقق راهبردها و اهداف شوم دشمن خواهد شد، ادامه داد: بدون شک امسال جوانان با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی و با انتخاب فردی ارزشمند و شجاع، حماسه ماندگاری در صفحه تاریخ خلق خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار افزود: موضوع انتخابات در کشور به عنوان مصداق تبلور و تأثیر اراده فراگیر ملت در تعیین سرنوشت سیاسی خود در مدل حکومتی جمهوری اسلامی ایران بسیار بااهمیت است و همین امر حضور گسترده اقشار مختلف در انتخابات 24 خرداد ماه را ضروری می‌کند.

*تفرقه‌افکنی هدف دشمن

سپس یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: استکبار جهانی با تفرقه‌افکنی و در فشار قراردادن روزافزون ایران، قصد سد کردن راه ایران در مسیر پیشرفت و ترقی در زمینه‌های مختلف به ویژه اقتصاد را دارد که مقام معظم رهبری با بیان کلیدواژه «اقتصاد مقاومتی» عرصه تحریم‌ها را برای ملت قابل عبور کردند.

 حجت الاسلام سید حسین موسوی ادامه داد: ملت ایران تاکنون با تدابیر و رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به قله‌های پیشرفت دست یافته، توفیقات خویش را فزونی بخشیده است.

وی افزود: شناخت و آگاهی نسبت به انقلاب و شرایط زمانی از سفارشات مقام معظم رهبری است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: مشارکت در انتخابات و ترغیب مردم برای حضور حداکثری، وظیفه ما و نماد حماسه سیاسی است.

*ایران هر روز عزتمندتر می‌شود

در ادامه یکی دیگر از اساتید حوزه و دانشگاه ابراز داشت: امروز شاهد اقتدار و عزتمندی نظام اسلامی در سراسر دنیا هستیم و روزبه‌روز نیز بر عزت نظام افزوده می‌شود. 

سید آقا حسینی استاد حوزه و دانشگاه افزود: دشمنان با توطئه‌های فراوان برای تضعیف نظام اسلامی اهتمام دارند و به فضل خدا بار دیگر با خلق حماسه سیاسی شاهد ناکامی دشمنان خواهیم بود.

وی اظهار داشت: حرکت در مسیر ولایت فقیه و تلاش برای خلق حماسه سیاسی از مهم‌ترین مسایل است که فرهنگیان باید به این مهم توجه کنند. 

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: سرنوشت ایران را ایرانیان مشخص می‌کنند و استکبار، خیال خامش را هیچ گاه به مقصد نمی‌رساند زیرا که هر ایرانی آن چنان به سرنوشت وطن خود اهمیت می‌دهد که تردیدی در آن باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام/2499/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول