اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت عالی انتخابات شورای اسلامی خوزستان:

فعالیت‌های انتخاباتی کارمندان در ساعات اداری ممنوع است

دبیر هیئت عالی انتخابات شورای اسلامی خوزستان گفت: فعالیت انتخاباتی کارمندان در ساعات اداری در ارگان‌های دولتی ممنوع است و مرتکبین آن تحت پیگرد قانون قرار می‌گیرند.

فعالیت‌های انتخاباتی کارمندان در ساعات اداری ممنوع است

محمد خانچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با توجه به دریافت گزارش‌هایی در خصوص استفاده برخی از داوطلبان از امکانات دولتی فعالیت انتخاباتی کارمندان در ساعات اداری، شرکت‌های دولتی، موسسات وابسته به دولت، شهرداری‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به آنها، نهاد‌ها و موسساتی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند و همچنین گذاشتن وسایل و امکانات مزبور ممنوع است و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به نظارت دقیق بر فعالیت‌های انتخاباتی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی بر رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از حاشیه‌سازی و تخریب شخصیت‌ها توسط داوطلبان و هواداران آن‌ها تاکید کرد و افزود: جهت جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی از اسامی شخصیت‌های برجسته دینی و رجال سیاسی در تایید نامزد انتخاباتی باید مستندات و مدارک کتبی امضا شده مربوط به تایید و حمایت موجود باشد و در صورتی که نامزد انتخاباتی بخواهد از تایید مراجع یاد شده استفاده کند، باید مستندات و مدارک آن را ارائه کند.

دبیر هیئت عالی انتخابات شورای اسلامی خوزستان عنوان کرد: آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی در خصوص استفاده از امکانات تبلیغات موسساتی که به نحوی از بودجه عمومی استفاده می‌‌کنند، در شرایطی که موسسات مذکور نسبت به رعایت ضوابط و انعقاد قرارداد و اخذ وجه از اشخاص حقیقی و حقوقی برای آن‌ها کارهای تبلیغاتی انجام دهند (مثل نشریات وابسته به دولت) در تبلیغات انتخاباتی بلامانع است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز تبلیغات داوطلبان از ساعت هشت صبح امروز از همه داوطلبان و هواداران آن‌ها درخواست می‌شود با رعایت امر صریح قانون در فعالیت‌های انتخاباتی خود از تخریب سایر داوطلبان پرهیز کرده و صرفا به معرفی برنامه‌های خود بپردازند.

دبیر هیئت عالی بر انتخابات شوراهای اسلامی استان خوزستان زمان پایان تبلیغات را تا 24 ساعت قبل از روز اخذ رای اعلام کرد.

انتهای پیام/72011/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول