اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در جمع مردم اهواز:

آمریکایی‌ها منتظر رویارویی اقتصادی با شیرهای ایرانی باشند / مردم توان پرداخت هزینه منازعات سیاسی را ندارند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آمریکایی‌ها منتظر رویارویی اقتصادی با شیرهای ایرانی باشند گفت: ملت عزیز ایران دیگر نمی‌تواند هزینه سنگین منازعات سیاسی بین احزاب و گروه‌های سیاسی را پرداخت کند.

آمریکایی‌ها منتظر رویارویی اقتصادی با شیرهای ایرانی باشند / مردم توان پرداخت هزینه منازعات سیاسی را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محسن رضایی در جمع مردم استان خوزستان در مجموعه ورزشی 13 آبان اهواز در سخنانی اظهار کرد: ملت ما از بازی‌های سیاسی خسته شده‌اند و دیگر نمی‌توانند هزینه سنگین منازعات سیاسی بین احزاب و گروه‌های سیاسی را پرداخت کند. 

وی ادامه داد: درود بر خوزستان و درود بر شهدای خوزستان، درود بر شهید علی هاشمی، درود بر شهید اسماعیل دقایقی و درود بر شهید بقایی. 

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جهموری افزود: من فرزند خوزستانم و به نمایندگی از شما در این مناظرات شرکت کردم و سعی کردم اخلاق و ادب را رعایت کنم که خدا را شکر سربلند از مناظرات بیرون آمدم. 

رضایی خطاب به حاضران گفت: برادران و خواهران باید یک حماسه سیاسی دیگر را رقم بزنید تا ثابت کنید، همانطور که مرد جنگ هستید، مرد سیاست هم هستید. 

وی در ادامه به مشکلات کشور اشاره کرد و متذکر شد: یک بعد مسائل ما تحریم‌ها هستند، اجازه نمی‌دهند نفتمان را بفروشیم و کشتی‌ها به بنادر ما نزدیک شوند و در حال حاضر مردم ما تحت فشار مشکلات اقتصادی هستند. 

به گفته این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، چند سال است که منازعات سیاسی در قالب جناح‌های سیاسی انجام می‌شود. 

رضایی تأکید کرد: منازعات سیاسی، تحریم اقتصادی و مشکلات اقتصادی پیش‌روی ما هستند و اگر مدیریت آینده کشور از جناح‌های سیاسی باشد، نمی‌توان این مشکلات را حل کرد. 

وی عنوان کرد: آن مشکلاتی که با آن مواجه هستیم محصول مدیریت‌های سیاسی ماست که در سال‌های اخیر بر کشور سایه افکنده است. 

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: یک عده در تهران نشسته‌اند و حرف‌هایی می‌زنند که هزینه‌هایش را مردم باید بپردازند؛ تا حالا دیده‌اید دولتی پس از پایان کار، به خاطر کار‌هایش بازخواست شود. 

به گفته این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز ملت ما دیگر نمی‌تواند هزینه سنگین منازعات سیاسی را پرداخت کند و باید این منازعات پایان پذیرد. 

رضایی گفت: در مناظرات هرکس در مقابل دیگری از خودش دفاع می‌کرد؛ همه بدانند مسئله اصلی ما اشخاص نیستند؛ ما چقدر این را بگوییم که مسئله اصلی ما ملت است و تا کی ملت باید هزینه منازعات شما را بپردازد.

وی با اشاره به تحریم‌های غرب علیه ملت ایران اذعان داشت: شیرهای ایرانی از قفس خارج شدند و آمریکایی‌ها باید خود را برای رویارویی اقتصادی با شیرهای ایرانی آماده کنند. 

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به شعار انتخاباتی‌اش، اظهار داشت: چرا شعار من سلام بر زندگی است، چون زندگی مال مردم است؛ نه مال احزاب سیاسی، چرا وارد احزاب سیاسی نشدم؟ قبل از انتخابات از ائتلاف‌های مختلف نامه دادند که به جمع آن‌ها بپیوندم، اما من گفته‌ام اگر قرار است ائتلافی صورت گیرد یک به علاوه هفتاد و هفت میلیون جمعیت ایران. 

رضایی یادآور شد: ما می‌خواهیم حق مردم ایران را، حق کارگران را، حق کشاورزان را، حق اقوام ایرانی را و حق خوزستانی‌ها را به خودشان برگردانیم. 

وی اضافه کرد: آدم وقتی محرومیت‌های کشور را به چشم می‌بیند، خجالت می‌کشد؛اما با این حال برای بنده ستادهایی را خود مردم زده‌اند که از آنها تشکر می‌کنم. 

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه خوزستان کنار ثروت نشسته است، افزود: با این همه ثروت، اما بازهم استان ما در فقر و بیکاری به سر می‌برد؛ چقدر جوان در خوزستان بیکار است؟ 

رضایی به جناح‌بندی‌های سیاسی در کشور اشاره کرد و گفت: نباید کار به اصولگرا و اصلاح‌طلب داشته باشیم و باید شعار مردم، مردم و مردم سر دهیم. 

وی خاطرنشان کرد: در مناظره آخر وقت نشد که از چند قوم اسم ببرم و نام برادران عرب زبان، بختیاری‌های قهرمان، ترکمن‌ها و تالشی‌ها را ذکر نکردم. 

به گفته این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عدالت یعنی تبعیض، فساد و رشوه‌خواری نباشد؛ شعار اصلی انقلاب عدالت است و امام و رهبری معظم انقلاب هم بر همین تأکید داشته‌اند. 

رضایی با بیان اینکه چرا باید با عرب‌ها و لر‌ها اینطور برخورد شود، گفت: ما معتقدیم جناح‌های سیاسی باید زیرمجموعه مردم باشند؛ نه اینکه مردم زیرمجموعه جناح‌های سیاسی باشند. 

وی با بیان این نکته که توجه به مردم یک شگفتی بزرگی ایجاد می‌کند، اضافه کرد: چرا از سال دوم جنگ به پیروزی‌های بزرگ دست یافته‌ایم؟ چون مردم به صحنه آمدند و این حضور مردم بود که جنگ را به پیروزی رساند. 

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه به برنامه‌های خود اشاره کرد و گفت: به خوزستان یارانه سبز می‌دهیم که با این 45 هزار تومان 110 هزار تومان می‌شود. 

رضایی گفت: 5 میلیون کسب و کار خانگی ایجاد می‌کنیم، هدیه ازدواج به زوج‌های جوان می‌دهیم که برای هر ازدواج 23 میلیون تومان تجهیزات و لوازم منزل می‌دهیم و خدمت سربازی را به صورت حرفه‌ای پیگیری می‌کنیم. 

وی ابراز داشت: برخی یکی دو سال است که از خواب بیدار شده‌اند و می‌گویند مشکل اقتصادی داریم؛ در حالی که ما 20 سال است که برای اقتصاد کشور برنامه داریم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه خطاب به هم‌استانی‌های خود گفت: مردم خوزستان خودتان را برای پیروزی‌های بزرگ برای فتح‌المبین‌ها و بیت‌المقدس‌ها آماده کنید. 

رضایی تصریح کرد: ما با فکر، برنامه و اندیشه به میدان آمده‌ایم؛ از صداوسیما می‌خواهم این تجمعات را در سوسنگرد، مسجدسلیمان و اهواز نشان دهند، در مناظرات یکی دو تا انتقاد به بنده شد که صداوسیما اخبار آن‌ها را پخش کرد، اما جواب مرا نشان نداد. 

وی با بیان اینکه من سرباز امام و ولایت هستم، ادامه داد: همیشه میان تحجر و غرب‌زدگی حرکت کرده‌ام؛ آن‌ها که به این دو رفته‌اند، اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند. 

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: خوشحالم که گفتمان انقلاب را یک گام جلو‌تر برده‌ام، در حالی که بعضی‌ها می‌خواهند در‌‌ همان گفتمان گذشته بمانند؛ ما ایستادگی می‌کنیم و با یک جهاد اقتصادی فقر و گرانی را از این کشور بیرون می‌کنیم.

رضایی خاطرنشان کرد: از من می‌پرسند که چرا در خوزستان ستاد نمی‌زنید؟ من در جواب آن‌ها گفته‌ام که هر خانه خوزستانی‌ها ستاد من است. 

وی به مسئله گرد و غبار اشاره کرد و گفت: برای رفع این مشکل در اولین فرصت با سازمان ملل و کشورهای منطقه وارد مذاکره می‌شویم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان عنوان کرد: مسئله آب شرب شهرهای خوزستان را با تقدم اول سعی می‌کنیم حل شود.

انتهای پیام/72010/ذ40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول