اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار خبر داد

پیش‌بینی 317 صندوق اخذ رأی در بیجار

فرماندار بیجار از 317 صندوق اخذ رأی در قالب 125 شعبه در این شهرستان خبر داد.

پیش‌بینی 317 صندوق اخذ رأی در بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار و معرفی معاون فرماندار این شهر با حضور معاون سیاسی امنیتی استان کردستان و امامان جمعه بیجار و مسئولان ادارات این شهر که در آمفی تئاتر مجتمع امیر نظام گروسی برگزار شد ضمن تبریک مبعث حضرت محمد(ص) اظهار داشت: پیشرفت نظام را در سایه کارآمدی، مسئولیت پذیری و بصیرت مسئولان موجبات پیشرفت نظام را فراهم خواهد کرد.

کریمی عنوان کرد: مسئولان و مصدرنشینان باید مرد بحران باشند و در شرایط حساس و بحرانی با بهترین نحو بر مشکلات و بحران‌های پیش‌رو فایق آیند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو در برهه حساس کنونی خاطرنشان کرد: دشمن در حال توطئه‌چینی و ایجاد تفرقه بین مردم و کاندیداها است و در حال تلاش برای ایجاد فتنه بوده که با امید به خدا و راهنمایی‌های رهبر انقلاب مردم بصیر ایران اسلامی از این توطئه چینی دشمن سربلند بیرون خواهد آمد.

فرماندار بیجار تصریح کرد: ملت ایران با خلق حماسه‌ای دیگر در روز انتخابات ریاست جمهوری سیلی محکمی به استکبار جهانی خواهند زد و به دشمنان ثابت می‌کنند همواره پشت نظام و اهداف والای آن ایستاده‌اند و از آرمان‌هایش پاسداری خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه مردم در خلق حماسه سیاسی پیشتاز هستند گفت: ما باید قدرشناس مردم فهیم و آگاهی باشیم که در تمامی دوران از کیان اسلامی با حضور پر شور خود پاسداری کرده‌اند.

کریمی ادامه داد: کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها باید مصالح نظام و انقلاب و خدمت صادقانه به مردم را در اولویت کارها و برنامه‌های خویش قرار دهند.

فرماندار بیجار از 317 صندوق اخذ رأی در قالب 125 شعبه اخذ رأی در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: از این تعداد 36 شعبه شهری و 89 شعبه روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: 2 هزار و 600 نفر عوامل اجرایی، حفاظت و هیئت نظارت در برگزاری انتخابات در شهرستان دخیل هستند.

کارآمدی و بینش بلند مسئولان موجب پیشرفت نظام خواهد شد

حجت‌الاسلام علی مرادی امام جمعه بیجار نیز در این جلسه به تکریم ارباب رجوع از جانب روسا و مسئولین و کارکنان ادارات تأکید کرد و افزود: مردم سرمایه‌های عظیم نظام جمهوری اسلامی هستند و کار برای مردم و تلاش برای رفاه آنهاست و تکریم اقشار مردم  از واجبات است و کوتاهی از آن گناهی بزرگ است.

خطیب جمعه بیجار گفت: کارها در هر امری باید برای جلب رضایت خدا و حل و فصل نیازها و مشکلات مردم باشد و اگر غیر از این این هیچ ارزشی نخواهد داشت.

وی ضمن تاکید بر خدمتگذاری صادقانه به مردم بیان داشت: خدمت‌گذاری باید مشخصه بارز یک کارگزار حکومت اسلامی باشد و مسئولان باید خود را همواره خدمت‌گزار مردم دانسته و در این مسیر حرکت کنند.

مرادی افزود: مدیران باید با داشتن برنامه کاری خود را همواره در راستای خدمت به مردم آماده کنند و در این راستا خدمت بهتر به مردم را نباید منوط به حضور در محل کار و ساعات مشخصی در روز قلمداد کنند.

در پایان باقر جدی امین‌پور با حضور  ایرج حسن زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان به عنوان معاون فرماندار شهرستان بیجار  منصوب شد.

انتهای پیام/79015/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول