اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی در جمع مردم مسجد‌سلیمان:

مناظره‌ها صحنه دفاع از حزب و جناح بود/ ‌‌‌مردم از منازعات سیاسی گله دارند/‌گرانی را دفن می‌کنم

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز با یک جناح نمی‌شود کشور را اداره کرد، در مناظرات دیروز همه از جناح و خودشان دفاع می‌کردند.

مناظره‌ها صحنه دفاع از حزب و جناح بود/ ‌‌‌مردم از منازعات سیاسی گله دارند/‌گرانی را دفن می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجد سلیمان، محسن رضایی در جمع مردم این شهرستان در سخنانی اظهار کرد: من افتخار می‌کنم فرزند مسجد سلیمان و ایل بختیاری هستم و همان طور که در گذشته افتخارات بزرگ را رقم زدید در شرایط کنونی نیز بر فقر گرانی و عقب‌ماندگی غلبه می‌کنید.

وی افزود: خود را برای پیروزی‌های بزرگ در سال‌های آینده آماده کنید چرا که من با دست پر و برنامه آمدم و اهل شعار دادن نیستم و به قول بختیاری‌ها مرد است و حرفش.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: یکی از سایت‌ها گفته بود رضایی دست‌های عشایری بزرگی دارد همین طور است دستان من به بلندای زردکوه بزرگ است.

رضایی تصریح ‌کرد: عشایر ایران آنهایی هستند که نزدیک سهند، سبلان، البرز ، دنا و زردکوه زندگی می‌کنند و عشایر غیرتمند ایران در زمان جنگ صدام و رویاهایش را در این ایران دفن کردند.

وی اضافه‌کرد: من با این دستان بزرگ فقر و گرانی را دفن می‌کنم و شکوفایی اقتصادی ایجاد می‌کنم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان‌کرد: امروز با یک جناح نمی‌شود کشور را اداره کرد و اما در مناظرات دیروز همه از جناح و خودشان دفاع می‌کردند.

رضایی افزود: حق مردم ایران کجاست هرکس قیافه می‌گرفت که من در گذشته چه کارهایی انجام دادم و دیگری موضع می‌گرفت که کاری نکرده‌ای شما ملت ایران را زیر دست و پای خود له نکنید.

وی گفت: اگر ایثار دارید برای مردم فداکاری کنید تنها از خودتان و جناحتان دفاع می‌کنید‌. امروز روز مردم است منازعات سیاسی و دعوا موجب آزار و اذیت ملت ایران می‌شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ملت ایران ولی نعمت این انقلاب و جمهوری اسلامی هستند نه اینکه زینت مجالس دولت‌مردان باشند.

وی افزود: امروز مجلس، قوه قضائیه و دولت باید به مردم پاسخ دهند که فقر و گرانی را چطور برطرف می‌کنند.

رضایی در ادامه با بیان اینکه من در مناظرات خیلی تحمل کردم وگرنه می‌توانستم با مشت آهنین روی میز بزنم تصریح‌کرد: یک دولت فراگیر از همه اقوام ایرانی و متخصصان کشور درست می‌کنیم تا مشکلات برطرف شود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه‌ کرد: از اینکه مسجد سلیمان در طی 15 سال گذشته دچار محرومیت شدید شده است احساس شرمندگی دارم چراکه مسجد سلیمان همیشه جزء اولین‌ها در ایران بوده است.

وی خاطرنشان‌کرد: من برای پیروزی آمده‌ام و اهل شعار دادن نیستم و افتخار می‌کنم که سرباز بنیان‌گذار انقلاب بوده و حال در کنار رهبر پیروزی‌های بزرگ به وجود می‌آورم.

رضایی در پایان نیز گفت: مسئله فوتبال مهم است و تیم نفت مسجد سلیمان را کاری می‌کنیم در لیگ برتر مقام آورد و در بازی‌های آسیایی شرکت کنند.

انتهای پیام/72008/ش40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول