اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس انجمن خوشنویسان ابرکوه خبر داد:

خوشنویسی ابرکوه در مسیر پیشرفت

بازرس انجمن خوشنویسان ابرکوه رشد این هنر در بین جوانان ابرکوه را چشمگیر ذکر کرد.

خوشنویسی ابرکوه در مسیر پیشرفت

غلامعباس خاموشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد هنرجویان شرکت کننده در امتحانات پایان دوره‌ای سال تحصیلی 92-91 نسبت به سال‌های گذشته، می‌توان گفت که هنر خوشنویسی در این شهرستان رونق تازه‌ای گرفته است.

وی افزود: در امتحانات پایان دوره‌ای انجمن خوشنویسان ایران که هر ساله به طور همزمان در سراسر کشور و در هفته پایانی اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، امسال در شهرستان ابرکوه شاهد حضور 52 شرکت کننده در هشت مقطع بودیم.

خاموشی ادامه داد: برگزاری کلاس‌ها در دو گروه زن و مرد به صورت جداگانه و در رأس ساعت مقرر موجب منظم‌تر شدن و استمرار شرکت هنرجویان در کلاس‌ها و ارتقاء سطح علمی و تجربی آ‌نها شده است که این خود نشان دهنده حرکتی رو به جلو و نویدبخش است.

وی لازمه ادامه این روند را برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر و تجهیز کردن محیط های آموزشی و کلاس‌ها دانست و گفت: در نظر داریم با مهیا کردن وسایل آموزشی و تبلیغات گسترده‌تر در مدارس، جوانان و نوجوانان را هر چه بیشتر به سمت این هنر فاخر و اسلامی هدایت کنیم.

انتهای پیام/2464/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول