اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گالری مهرگان برپا شده است

تلفیق تمبرآرایی و خوشنویسی در نمایشگاه چیدمان به روایت قلم

مدیر گالری مهرگان گفت: نمایشگاهی از آثار مشترک افسانه رستمی و مرجان مشتاقیان با تلفیق هنر تمبرآرایی و خوشنویسی در گالری هامون به نمایش گذاشته شده است.

تلفیق تمبرآرایی و خوشنویسی در نمایشگاه چیدمان به روایت قلم

مرجان مشتاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه چیدمان به روایت قلم نمایشگاهی است که با تلفیق هنر تمبرآرایی و خوشنویسی در گالری مهرگان در حال برگزاری است.

وی افزود: در این نمایشگاه تمبرهایی از دوره پهلوی تاکنون را به همراه خوشنویسی‌‌های افسانه رستمی تلفیق کردیم و در قاب‌هایی که توسط خودم طراحی شده است به نمایش گذاشتیم که این ایده بسیار نویی بود و علاقه‌مندان به خوشنویسی و تمبر را مشتاق به دیدن نمایشگاه و خرید آثار کرد.

هنرمند اصفهانی در ادامه گفت: کار اصلی من نوآوری و ساخت هدایای تبلیغاتی است که در این بین از ایده‌های خلاقانه خود برای خارج شدن این هنر از کلیشه تلاش زیادی کردم و این نمایشگاه و استقبال از آن نشان داد که تلاش‌هایم به ثمر نشسته است

وی گفت: در افتتاحیه این نمایشگاه محمدحسن صادقی نقال اصفهانی اشعار درون قاب‌ها را برای مخاطبان نقالی می‌کرد که این کار باعث جذابیت و جذب مخاطبان شده بود.

مشتاقیان با بیان اینکه، خلاقیت هنرمندان در نوآوری تأثیر زیادی در جذب مخاطب دارد گفت: این نمایشگاه هم در زمینه تمبر که تاکنون تنها در آلبوم مشاهده شده است و هم خوشنویسی که به صورت کلیشه‌ای عرضه می‌شود، خلاقیت و نوآوری به عمل آورده بود، به همین دلیل مورد استقبال فراوان قرار گرفت.

انتهای پیام/63019/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول