اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان خبر داد

افتتاح تالار مطالعه سازمان اسناد ملی گیلان

مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان از افتتاح تالار مطالعه این نهاد به‌زودی خبر داد.

افتتاح تالار مطالعه سازمان اسناد ملی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین عباس‌نژاد کارسیدانی امروز در جلسه کتابخانه اسناد ملی گیلان اظهار کرد: تالار مطالعه در راستای اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: با توجه به نزدیکی تعدادی از دانشگاه‌های مهم گیلان با ساختمان این سازمان و نیز به دلیل عدم وجود قرائت‌خانه در این منطقه از شهر، بر آن شدیم تا برای رفاه حال دانشجویان و پژوهشگران با وجود تمام مشکلات و کمبودهای موجود بخشی از فضای سازمان را به این امر اختصاص داده و تالار مطالعه را راه‌اندازی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بالغ بر 90 درصد از کارهای عمرانی این تالار انجام شده است، تصریح کرد: بقیه کارها نیز در روزهای آینده به اتمام می‌رسد و در ماه پر برکت شعبان به میمنت یکی از مناسبت‌های پیش رو این تالار افتتاح می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به چگونگی استفاده از تالار مذکور اذعان کرد: این تالار تنها پذیرای دارندگان مدرک کارشناسی و بالاتر از آن است.

وی اضافه کرد: به دلیل کمبود جا این مجموعه روزهای زوج در اختیار برادران و روزهای فرد در اختیار خواهران قرار می‌گیرد و امیدواریم با مساعدت‌های مسئولان استان و بر طرف شدن مشکل فیبر نوری سازمان قرائت خانه مذکور به سیستم رایانه نیز مجهز شود.

به گفته عباس‌نژادکارسیدانی، مراجعان می‌توانند با اتصال الکترونیکی به کتابخانه ملی ایران از تمام کتاب‌ها و منابع موجود در آن مجموعه استفاده بهینه کنند.

وی خاطرنشان کرد: این ویژگی موجب تمایز اساسی تالار مطالعه با دیگر قرائت‌خانه‌های استان می‌شود و ما مجموعه عظیم کتابخانه ملی ایران را از طریق اتصال الکترونیک در اختیار پژوهشگران استان قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/2300/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول