اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت پایش سازمان حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی:

8 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در آذربایجان غربی وجود دارد

معاون نظارت پایش سازمان حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی گفت: هشت ایستگاه سنجش آلودگی هوا در مناطق مختلف آذربایجان غربی راه‌اندازی شده که داده‌های آن توسط کارشناسان بررسی می‌شود.

8 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در آذربایجان غربی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پرویز آراسته ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات این اداره کل تشکیل شد، اظهار داشت: هم اکنون هشت ایستگاه سنجش آلودگی هوا در آذربایجان غربی وجود دارد که داده‌های آن توسط کارشناسان این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی آلودگی هوا را معلول افزایش جمعیت دانست و افزود: با توجه به اینکه در استان ما میزان جمعیت افزایش یافته بدیهی است که این موضوع در آلودگی هوا تاثیر بگذارد، هم اکنون در بعضی از مناطق co از میزان استاندارد بالاتر است و این مشکل در چهارراه‌ها و در ساعت‌های پرترافیک روز بیشتر به چشم می‌خورد.

آراسته از اینکه هنوز ارومیه به هشت شهر آلوده کشور نپیوسته است، اظهار خرسندی کرد و بیان داشت: در استان و در بعضی از شهرستان‌ها پدیده ریزگردها وجود دارد که از کشورهای همسایه وارد می‌شود، ولی هنوز این خطه به شهرهای آلوده کشورمان نپیوسته است، لیکن امیدوار هستیم با همکاری مردم، صاحبان واحدهای صنعتی و ... روزبه‌روز از آب و هوای مطلوب برخوردار شویم.

معاون نظارت پایش سازمان حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی با بیان اینکه مهار آلودگی مشکل اما ممکن است، خاطرنشان کرد: گام برداشتن در این مسیر فقط وظیفه این مجموعه نیست، بلکه اقشار مختلف جامعه به ویژه صاحبان صنایع و فعالان بخش خصوصی باید در این راستا وارد عمل شوند و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی به اجرای طرح خود اظهاری در پایش اشاره کرد و اظهار داشت: 220 واحد صنعتی هر سه ماه یک بار خود اظهاری به این اداره کل ارسال می‌کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/61009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول