اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ماسال:

نقاط آلوده ماسال پاکسازی شد

فرمانده انتظامی ماسال از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

نقاط آلوده ماسال پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، رحیم مهدی‌زاده ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان اقدام‌های پلیس ماسال در هفته جاری را تشریح کرد.

وی با اشاره به نتایج اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف ماسال، افزود: این طرح با هدف ارتقای آسایش و آرامش عمومی مردم و مقابله با برهم‌زنندگان نظم و امنیت در جامعه و نیز مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با برنامه‌ریزی دقیق اجرا شد.

فرمانده انتظامی ماسال گفت: گروه‌های عملیاتی پلیس این شهرستان در راستای اجرای طرح مذکور با انجام چند مرحله عملیات جداگانه چهار نقطه آلوده را از حیث عناصر ناباب پاکسازی کردند.

وی دستگیری هشت نفر معتاد پرخطر با 123 گرم انواع مواد مخدر و اعزام آنها طبق هماهنگی مقام قضایی برای بازپروری به مراکز ترک اعتیاد را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد.

مهدی‌زاده با اشاره به نتایج دیگر اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، اذعان کرد: با اجرای این طرح یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی شدند. با شناسایی این باند مقدار 400 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط شده است.

این مسئول پلمپ شش واحد صنفی متخلف و کشف 51 حلقه سی‌دی غیرمجاز را از دیگر نتایج اجرای طرح‌های مختلف ذکر کرد.

وی از توقیف 87 دستگاه وسیله نقلیه متخلف به دلیل سرعت غیرمجاز و تخلفات حادثه‌ساز در ماسال خبر داد.

مهدی‌زاده اجرای طرح‌های انتظامی را موجب افزایش ضریب احساس امنیت و آرامش مردم دانست و از شهروندان ماسالی خواست تا در تحقق این هدف یاریگر پلیس در اجرای موفق مأموریت‌ها و طرح های مختلف انتظامی باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/84002/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول