اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین اعلام کرد

پاکسازی نقاط آلوده در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از دستگیری 14 خرده‌فروش و نگهدارنده مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این استان خبر داد.

پاکسازی نقاط آلوده در قزوین

ولی وندایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار داشت: مأموران انتظامی قزوین روز گذشته 18 منزل مسکونی را در 15 نقطه آلوده مورد بازرسی قرار دادند.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح دستگیری خرده‌فروشان و نگهدارندگان مواد مخدر توسط مأموران انتظامی شهرستان البرز هفت نفر دستگیر و مقدار یک کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین، دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف پنج کیلو و 940 گرم تریاک را از دیگر اقدامات پلیس استان در روز گذشته برشمرد.

وندایی بیان داشت: در ادامه اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان‌‌های تاکستان و بوئین‌زهرا و نیز 14 خرده‌فروش و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اجرای طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای پاکسازی نقاط آلوده در استان در روزهای آینده نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/2667/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول