اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش تایباد خبر داد

سنجش سلامت جسمانی 2500 نوآموز در تایباد

رئیس اداره آموزش و پرورش تایباد گفت: امسال در طرح سنجش سلامت جسمانی 2 هزار و 500 نوآموز بدو ورود به پایه اول دبستان در دو پایگاه سنجش روستایی و شهری در شهرستان تایباد ارزیابی می‌شوند.

سنجش سلامت جسمانی 2500 نوآموز در تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، مهدی امینی ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان سال تحصیلی 93-92 که به صورت نمادین در محل دبستان توحید تایباد برگزار شد با اشاره به ضرورت سنجش جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان، اظهار کرد: با شناسایی به موقع مشکلات جسمانی و حسی و روانی و انجام اقدامات مددکاری از آسیب‌های جدی به دانش‌آموزان در بدو ورود به دبستان جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به ارزیابی نوآموزان در دو مرحله مقدماتی و تخصصی درطرح سنجش سلامت، افزود: مرحله مقدماتی بررسی اختلالات جسمی حرکتی، اندازه توده بدنی، قد و سن، معاینات اختلالات دهان و دندان، اختلال رفتاری، وضعیت بینایی، شنوایی، هوش و معاینات پزشکی عمومی را شامل می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان تایباد ابراز کرد: نوآموزانی که نیاز به ارزیابی تخصصی نداشته باشند، برای ثبت‌نام به دبستان مورد تقاضا معرفی و نوآموزانی که در مرحله مقدماتی مشکوک به مشکل تشخیص داده شوند، برای بررسی دقیق‌تر به مرحله تخصصی ارجاع شده و پس از معاینات پزشکی و ارزیابی‌های تخصصی مورد نیاز و تعیین جایگاه آموزشی ذیربط معرفی می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: 2 هزار و 500 نوآموز بدو ورود به دبستان در دو پایگاه سنجش روستایی و شهری در شهرستان تایباد ارزیابی می‌شوند.

انتهای پیام/70005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول