اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوشترخبر داد

رفع مشکل نشست قبور در قبرستان شوشتر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر از برطرف شدن مشکل نشست قبور قبرستان سید محمد گلابی این شهر خبر داد و گفت: 200 قبر قبرستان این شهرستان که دچار نشست شده بود، ترمیم شد.

رفع مشکل نشست قبور در قبرستان شوشتر

حجت‌الاسلام راشد پورحمیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: تعدادی از قبرهای قبرستان سید محمد گلابی این شهرستان دچار مشکل نشست شده بودند که با همکاری‌های اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان این مشکلات برطرف شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر در بیان مشکل نشست تعدادی از قبرهای قبرستان سید محمد گلابی بیان کرد: برای حل مشکل نشست قبور این قبرستان 150 میلیون تومان هزینه شده و 200 قبر که نشست داشته‌اند، ترمیم شدند.

پورحمیدی با اشاره به این مطلب ادامه داد: کارشناسان و مهندسانی برای حل مشکل نشست قبور این قبرستان به محل اعزام شدند  و کارهای لازم انجام شد و قبرهایی که دچار مشکل نشست بودند، ترمیم شده‌اند.

وی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان سنگ قبر برای قبوری که دارای نشست شده بودند را با هزینه خود اداره خریداری و ترمیم کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر در مورد طرح همسطح سازی قبور این قبرستان افزود: باید کمیته‌ای تشکیل شود و رایزنی‌های لازم انجام گیرد تا با احساسات مردم بازی نشود.

وی با اشاره به این مطلب تصریح کرد: با شروع این کار جو بدی که در سطح شهر به وجود آمده که بر همین مبنا فعلا از ادامه کار دست برداشته‌اند.

پورحمیدی در بیان ادامه کار همسطح سازی قبور قبرستان سید محمد گلابی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی درستی در سطح شهرستان انجام شود تا مردم خود از کار همسطح سازی قبور استقبال کنند.

مرمت بربن مالک

وی در مورد مرمت بربن مالک شوشتر گفت: کار مرمت و بهسازی پیشرفت خیلی خوبی داشته و پشت بام این بقعه که دچار نشست شده بود، تعمیر و مشکل به وجود آمده برطرف شده است.

پورحمیدی افزود: حیاط این بقعه ساماندهی و کاشی‌کاری شده و در حال حاضر هر دو مشکل این بقعه برطرف و اکنون فضای این حیاط بسیار دلنشین و معنوی شده است.

وی در مورد تعمیر مسجد این بقعه افزود: تعمیر مسجد نیاز به اعتبار دارد که با در نظر گرفتن این اعتبارات کار تعمیرات شروع خواهد شد.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول