اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز خبر داد

آغاز اجرای 2 طرح بزرگ عمرانی و فرهنگی در شیراز

شهردار شیراز گفت: عملیات اجرایی تقاطع سه‌سطحی سرداران - تخت جمشید و بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی در شرق شیراز، به زودی آغاز می‌شود.

آغاز اجرای 2 طرح بزرگ عمرانی و فرهنگی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر حوزه مدیریت شهردار این شهر، علیرضا پاک‌فطرت هدف از اجرای این طرح را شتاب بخشیدن به حرکت آغاز شده در یک سال اخیر برای توسعه و ارتقای رفاه شهروندان ساکن در مناطق کمتر برخوردار شرق و شمال شرق شیراز اعلام کرد و اظهار داشت: این تقاطع در راستای تکمیل یکی از رینگ‌های بزرگراهی شیراز با دید فرامنطقه‌ای ایجاد می‌شود.

این مسئول گفت: با اجرای این دو طرح عمرانی و فرهنگی شاهد سهولت دسترسی، ارتقای امنیت و... در مناطق تحت تأثیر هستیم.

شهردار شیراز بر اجرای سریع و با کیفیت این طرح‌ها تأکید و خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه شهرداری این است که عملیات اجرایی این دو پروژه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی و کمترین میزان مشکل را برای شهروندان به واسطه آن ایجاد کند.

وی افزود: با توجه به احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در محور سرداران و با حذف چراغ‌های راهنمایی و دوربرگردان‌های ناایمن، این مسیر به صورت یکی از رینگ‌های اصلی ترافیکی شهر عمل می‌کند.

پاک‌فطرت با اشاره به اینکه مهندسی ارزش در این پروژه لحاظ شده، گفت: تقاطع سه‌سطحی سرداران، تخت جمشید با اعتباری در حدود 30 میلیارد تومان ساخته می‌شود.

این مسئول همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بزرگترین فرهنگ‌سرای شیراز در یکی از نقاط کمتر برخوردار شهر، متذکر شد: این مجموعه به یقین در رفع مشکلات فرهنگی، به ویژه در شرق شیراز مؤثر است.

شهردار شیراز در پایان خاطرنشان کرد: این فرهنگ‌سرا در بوستان 13 هکتاری نهالستان در نزدیکی چهارراه شریف آباد و در قالب یک مجموعه با نزدیک به 3 هزار متر مربع مساحت زیربنا احداث می‌شود.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول