اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

دستگیری اراذل و اوباش در شیراز

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری چهار اوباش در شیراز و کشف سه سلاح غیرمجاز و مقادیری مواد مخدر از آنان خبر داد.‌

دستگیری اراذل و اوباش در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس مطلع شدند، فردی معروف به «صادق گوریل» که از اراذل و اوباش بوده با همدستی چند نفر دیگر با انجام اقدامات نامتعارف، برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند.

وی اضافه کرد: این فرد دارای چند سابقه از جمله اغفال زنان و دختران، تجاوز به عنف و درگیری‌های مسلحانه متعدد بود و همدستان وی نیز با همکاری این فرد به صورت مسلحانه اقدام به قدرت‌نمایی، درگیری مسلحانه، ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم می‌کردند و موجبات ناامنی و نارضایتی شهروندان را فراهم کرده بودند.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار ماموران قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی و رصد فعل و انفعالات و تحرکات سرکرده این افراد، مخفی‌گاه آنان در یکی از شهرک‌های واقع در شمال شیراز شناسایی شد.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل اختفای این افراد،‌ ضمن محاصره کردن محل در عملیاتی منسجم هر سه اراذل و اوباش را به همراه یک خانم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فارس در ادامه گفت: در بازرسی از محل اختفای این افراد، یک کلت کمری به همراه شش فشنگ مربوطه و خشاب، دو اسلحه شکاری فاقد مجوز به همراه تعدادی فشنگ،‌11 سیم‌کارت همراه اول، هشت گرم شیشه، پنج گرم ماری جوانا، پنج کارد، سه وافور و دو پایپ استعمال مواد مخدر کشف شد.

سجادیان همچنین بیان کرد: در این مورد یک خودرو پراید متعلق به سرکده این باند و یک خودرو پیکان توقیف و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/2448/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول