اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان امسال

بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری مجری طرح نشاط معنوی است

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح نشاط معنوی در 15 بقعه از بقاع متبرکه استان در ایام تابستان خبر داد.

بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری مجری طرح نشاط معنوی است

حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور امروز در گفت‎‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان طرح نشاط معنوی در 15 بقعه از بقاع متبرکه استان برگزار می‎شود.

وی زمان اجرای این طرح را هشتم تیرماه عنوان کرد و گفت: این طرح تا 25 مردادماه سال‌جاری در سراسر این استان برگزار خواهد شد.

اسدپور اجرای طرح ضیافت الهی را از دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام تابستان برشمرد و افزود: این طرح در 30 بقعه متبرکه استان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با تاکید بر لزوم توسعه فعالیت‌های قرآنی در جامعه، گفت: اجرای طرح ملی حفظ قرآن از برنامه‌های تدارک شده این سازمان در تابستان امسال با هدف توسعه فعالیت‌های قرآنی محسوب می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: تابستان امسال نیز برای دومین بار طرح حفظ جزء 30 قرآن و حفظ موضوعی سوره‌های قرآن در این استان برگزار می‎شود.

اسدپور با مطلوب ارزیابی کردن استقبال از برنامه‌های قرآنی اوقاف، تصریح کرد: پیش‎بینی می‎شود امسال نیز استقبال چشمگیری از برنامه‌های قرآنی اوقات در سطح استان از سوی جوانان و نوجوانان صورت بگیرد.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول