اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی پلدختر:

رقابت در انتخابات در کمال رفاقت باشد / کاندیداها از تخریب یکدیگر بپرهیزند

بخشدار مرکزی پلدختر از داوطلبان شوراهای شهر و روستاهای پلدختر خواست تا در کمال رفاقت با یکدیگر به رقابت بپردازند و از تخریب همدیگر پرهیز کنند.

رقابت در انتخابات در کمال رفاقت باشد / کاندیداها از تخریب یکدیگر بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، اصغر قهرمانی ظهر امروز در جلسه توجیهی داوطلبان شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی پلدختر اظهار داشت: مردم در انتخابات پیش رو حماسه سیاسی و نامزدها حماسه اخلاقی خلق کنند.

وی انتخابات را عرصه نمایش اقتدار ملی دانست و گفت: آبروی نظام در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است و داوطلبان باید رفاقت در کنار رقابت را در نظر بگیرند، زیرا این موضوع به سالم برگزار شدن انتخابات کمک شایانی می‌کند.

بخشدار مرکزی پلدختر آبروی نظام را در گرو حضور مردم در صحنه دانست و افزود: چشم اتاق‌های فکر جهان به انتخابات آتی بسته شد، زیرا منزوی کردن گفتمان انقلاب از توطئه‌های دشمنان است.

قهرمانی بر لزوم هوشیاری و بصیرت مردم تاکید کرد و تصریح کرد: مردم ایران اسلامی برای دفاع از باورهای دینی و خون شهدای این مرز و بوم وظیفه سنگینی بر دوش دارند و همواره در میدان‌های دفاع از نظام جمهوری اسلامی، هوشمندی و بصیرت خود را نشان داده‌اند.

وی وظیفه مجریان انتخابات را بی‌طرفی و عمل به قانون دانست و گفت: تشویق مردم برای شرکت در انتخابات پیش رو وظیفه مسئولان است.

قهرمانی افزود: مردم با حضور حماسی و شورانگیز در انتخابات عالی‌ترین جلوه‌های حماسه سیاسی را به نمایش می‌گذارند و برگی بر اوراق افتخارات کشور می‌افزایند.

وی تصریح کرد: مشارکت 98درصدی مردم در انتخابات سال 58 و مشارکت 85درصدی در انتخابات سال 88 نشان می‌دهد که ملت ایران همیشه و در هر شرایطی پایبند نظام جمهوری اسلامی است.

بخشدار مرکزی پلدختر با بیان اینکه حضور حداکثری مردم اولویت مجریان انتخابات است، گفت: برگزاری سالم و آرام این انتخابات در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گرفته و حضور مردم در انتخابات 24 خرداد، منویات رهبری را برای خلق حماسه سیاسی رقم می‌زند.

انتهای پیام/2304/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول