اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

علی مرادی مسئول دفتر سعید جلیلی در گچساران شد

طی حکمی علی مرادی به عنوان مسئول دفتر انتخاباتی سعید جلیلی در گچساران معرفی شد.

علی مرادی مسئول دفتر سعید جلیلی در گچساران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امروز و طی حکمی از سوی مصطفی شجاعیان، دبیر ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد، علی مرادی به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی جلیلی در گچساران معرفی شد.

در این حکم که یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در گچساران آمده است بر رعایت اخلاق اسلامی و ضوابط و مقررات قانونی در امر تبلیغات تأکید شده است.

علی مرادی در حاشیه مراسم معرفی خود به عنوان مسئول دفتر سعید جلیلی در گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: انتخابات در ایران اسلامی برای دوستان و دشمنان از حساسیت مهمی برخوردار بوده و همیشه بر خلاف تصور و نقشه‌های دشمنان نظام پرشور، حداکثری و دشمن‌شکن برگزار شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه رعایت اخلاق انتخاباتی گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار دارد و رعایت اخلاق یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دینی ما مسلمانان به شمار می‌رود.

مرادی با اشاره به برپایی ستادهای جلیلی در گچساران ابراز داشت: در حال حاضر ستاد مرکزی جلیلی در گچساران روبروی پارک مرکزی این شهرستان و در نزدیکی پل هوایی قرار دارد.

مسئول دفتر انتخاباتی سعید جلیلی در گچساران از اعزام جمعی از روحانیون به روستاهای گچساران خبر داد و ابراز داشت: در راستای روشنگری و تبیین اهمیت امر انتخابات به منظور حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات تعدادی از روحانیون گچسارانی به روستاهای این شهرستان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/82001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول