اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیروان صورت گرفت

رقابت 976 نامزد برای تصاحب 502 کرسی شورای شهر و روستا

976 نامزد برای تصاحب 502 کرسی شورای شهر و روستا شیروان رقابت خود را آغاز کرده‌اند.

رقابت 976 نامزد برای تصاحب 502 کرسی شورای شهر و روستا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، با آغاز مهلت تعیین شده برای فعالیت تبلیغاتی نامزدهای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای حوزه انتخابیه شیروان فعالیت خود را از نیمه شب گذشته آغاز کردند.

طی نخستین روز از مهلت تعیین شده تبلیغاتی، کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این حوزه انتخابیه با فعال کردن ستادهای خود در مناطق شهری و روستایی و پخش پوستر، کاغذ نوشته، تصویر و زندگینامه خود در کوچه و بازار درصدد جلب آرای مردم برآمده‌اند.

این نامزدها همچنین با شیوه‌های مختلف تبلیغاتی از قبیل انتشار ویژه‌نامه، کارت‌های تبلیغاتی و چاپ تبلیغات و عکس در نشریات محلی و روزنامه‌های کشوری سعی دارند تا از رقبای خود برای راه‌یابی به شوراهای شهر و روستا پیشی بگیرند.

برخی از نوجوانان و جوانان هوادار نامزدها نیز با ایستادن در کنار معابر و خیابان‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهر، تصاویر، زندگینامه و کارنامه و اهداف نامزد مورد حمایت خود را به عابران پیاده و رانندگان خودروها تقدیم می‌کنند.

برگزاری نشست‌های انتخاباتی با حضور افراد سرشناس و مشهور، برپایی محافل خانگی و گپ و گفت‌های خویشاوندی و دوستانه و شرکت در اجتماعات مردمی از دیگر برنامه‌های نامزدهای شوراهای شهر و روستا در شهرستان شیروان است.

976 نامزد برای تصاحب 502 کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا  در شیروان به رقابت می‌پردازند.

به گزارش فارس، یک هزار و16 نفر در این دوره ثبت نام که 24 نفر انصراف و 16 نفر رد صلاحیت که در مجموع 976 نفر تبلیغات خود را آغاز که 502 نفر از  میان آنان انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/63002/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول