اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج رسانه در همدان خبر داد

آغاز عضوگیری سازمان بسیج رسانه استان همدان

مسئول بسیج رسانه در استان همدان گفت: عضوگیری سازمان بسیج رسانه استان همدان آغاز شد.

آغاز عضوگیری سازمان بسیج رسانه استان همدان

عباس محرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به آغاز عضوگیری بسیج رسانه اظهار داشت: با توجه به راه‌اندازی سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام اولیه به آدرس اینترنتی hamedanbasij.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه و فعالان در حوزه‌های نوشتاری، دیداری، شنیداری و فضای مجازی می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کرده و عضو سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان شوند.

مسئول بسیج رسانه در استان همدان ادامه داد: البته در این مرحله، فعلاً اصحاب رسانه در بعد نوشتاری و دیداری می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کنند.

وی افزود: بعد از ثبت‌نام، افراد براساس علاقه‌مندی‌ها و توانمندی‌های خود که در فرم ثبت‌نام مشخص کرده‌اند، دسته‌بندی و ساماندهی می‌شوند.

محرمی ابراز داشت: پس از آن طی ماه آینده بحث‌های طرح حلقه‌های صالحین و برگزاری جلسات مختلف به منظور ایجاد همگرایی و همسویی در بین رسانه‌ها اجرایی می‌شود.

وی افزود: فرد علاقه‌مند از زمان ثبت‌نام به مدت سه ماه به عنوان عضو عادی شناخته می‌شود و بعد از آن با برگزاری آزمونی که عمدتاً در مباحث عقیدتی، اخلاقی و سیاسی است، وضعیت آنها به فعال تبدیل عضویت می‌شود.

*بسیج رسانه بسترسازی تقویت فرهنگ بسیجی

مسئول بسیج رسانه در استان همدان در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: این مجموعه با هدف تقویت و کارآمدی جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم، حفظ و حاکمیت‌بخشی به روحیه جهادی، تقویت فرهنگ بسیجی در اصحاب رسانه به منظور تحقق رسانه اسلامی، نقش آفرینی و حمایت از نهضت نظریه‌پردازی و تولید علم در عرصه ارتباطات رسانه‌ای مبتنی بر جهان‌بینی اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ابراز داشت: امید است با همکاری اصحاب رسانه در این استان فرهیخته و فرهنگی گامی بلند در ایجاد بسیج رسانه در استان برداشته شود.

محرمی در ادامه سخنانش از تمام شاغلان در حوزه رسانه دعوت کرد در این مجموعه عضو شوند.

مسئول بسیج رسانه در استان همدان در پایان با اشاره به نقش مهم و اثرگذار رسانه در ابعاد مختلف آن در سطح جامعه، فعالیت اصحاب بسیجی رسانه را عامل سیر کشور به سوی تعالی دانست و متذکر شد: بسیجیان با فعالیت در این عرصه ضمن اینکه زمینه رشد معنوی خود را فراهم می‌آورند، عامل انتقال فضیلت به درون جامعه هستند.

انتهای پیام/89002/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول