اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دشتستان:

زیستگاه‌های بخش ارم به منطقه شکار ممنوع تبدیل شود

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دشتستان گفت: انتظار داریم زیستگاه‌های بخش ارم به منطقه شکار ممنوع تبدیل شود.

زیستگاه‌های بخش ارم به منطقه شکار ممنوع تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، صادق پورسالم بعدازظهر امروز در نشست حفاظت از محیط زیست در تنگ‌ارم دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای تنوع زیست‌محیطی است و باید حفاظت لازم را از آنها داشته باشیم.

وی افزود: در این شهرستان اقدامات خوبی در زمینه مسایل زیست‌محیطی و حفاظت از محیط زیست انجام گرفته و البته باید در این مسیر اقدامات بیشتر و مؤثرتری انجام شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان با تقدیر از حساسیت مردم این بخش به مسائل محیط زیست، این حساسیت‌ها را در نوع خود بی‌نظیر دانست و خاطرنشان کرد: با وجود چنین مردمان طبیعت‌دوستی در بخش ارم، می‌توان آینده‌ای بسیار روشن برای طبیعت این بخش متصور شد.

پورسالم به لزوم ایجاد فرهنگ عمومی حفاظت از محیط زیست در تمامی جوامع بشری اشاره کرد و خواستار ایجاد تشکلات زیست محیطی منسجم در سطح بخش ارم برای استفاده از این پتانسیل شد.

وی با اشاره به دست‌نخوردگی زیستگاه‌های بخش ارم، لزوم ارتقای آن به یکی از مناطق تحت حفاظت سازمان را بسیار حیاتی دانست و ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری قسمتی از بخش ارم حداقل به منطقه شکار ممنوع تبدیل شود.

رئیس اداره محیط زیست دشتستان گفت: از همه مسئولان و مردم انتظار داریم در راستای حفاظت از محیط زیست با این اداره همکاری بیشتری داشته باشند.

در این نشست، افراد حاضر نیز به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود در ارتباط با حفاظت از محیط زیست طبیعی بخش ارم پرداختند.

انتهای پیام/2452/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول