اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عباسی:

طرح خروج دام از جنگل از دستور کار دولت خارج شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح شکست خورده خروج دام از جنگل از دستور کار دولت خارج شده و امور به مردم واگذار می‌شود.

طرح خروج دام از جنگل از دستور کار دولت خارج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در شورای هماهنگی دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با تبریک میلاد حضرت علی (ع) اظهار کرد: امسال با توجه به نامگذاری حماسه سیاسی و اقتصادی، امور مختلف به ویژه اشتغال و تولید در کار گروه ستاد وزارت کار دسته‌بندی شده است.

وی به حضور مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گیلان اشاره کرد و افزود: 100 مورد از مسایل مختلف استان ارزیابی شده که پیگیری می‌شود.

وزیر کار مهم‌ترین بخش را نظام ارجاع و پزشک خانواده خواند و تصریح کرد: گیلان به هفت استان پایلوت دیگر کشور ملحق شده است و مسئولان باید این امر را پیگیری کنند.

وی توجه به مسئله کارخانه چوکا و شرکت‌های وابسته به آن در اشتغالزایی استان را تأثیرگذار دانست و اذعان کرد: کارخانه چوکا باید به تولید 100 درصدی برسد.

عباسی، از موافقت طرح توسعه شرکت کاسپین دارو در شهر صنعتی رشت خبر داد و یادآور شد: این شرکت با ظرفیت 100 نفر اشتغالزایی و 40 میلیارد تومان اعتبار توسعه می‌یابد.

وی خواستار تغییر کاربری فرش گیلان شد و افزود: این اقدام از ضروریات است که معتقدم باید هر چه سریعتر اجرایی شود.

* 20 میلیارد تومان بدهی تامین اجتماعی و خدمات درمانی گیلان پرداخت می‌شود

وزیر کار، درباره بدهی و معوقات 10 میلیارد تومان نهادهای بیمه‌ای گیلان تصریح کرد: مبلغ 10 میلیارد تومان بدهی تامین اجتماعی و 10 میلیارد تومان بدهی بیمه سلامت و خدماتی گیلان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه تعاونی‌ها فرصت بسیار خوبی برای اشتغالزایی هستند، افزود: افزایش اعتبار برای تعاونی‌ها به‌ویژه تعاونی‌های تولیدی برای اشتغالزایی در نظر گرفته شده است.

عباسی به آسیب طرح خروج دام از جنگل به منابع طبیعی اشاره کرد و یادآور شد: این طرح موجب سودجویی برخی از افراد شده و دولت این طرح شکست خورده را رد کرده است و امور به مردم واگذار می‌شود.

به گزارش فارس، تابلو فرش صلح جهانی بافته شده توسط محمد محمدی دعوی‌سرایی هنرمند ناشنوای گیلان در جلسه مذکور رونمایی شد.

انتهای پیام/84001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول