اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 2 ماه رایزنی

کاندیداهای منتخب جبهه متحد اصولگرایان صومعه‌سرا معرفی شدند

کاندیداهای منتخب جبهه متحد اصولگرایان انتخابات شورای اسلامی شهر صومعه‌سرا با برگزاری مراسمی معرفی شدند.

کاندیداهای منتخب جبهه متحد اصولگرایان صومعه‌سرا معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، اعضای جبهه متحد اصولگرایان این شهرستان ظهر امروز پس از دو ماه رایزنی و تبادل افکار سرانجام کاندیداهای مورد قبول این جبهه را معرفی کردند.

کاندیداهای منتخب جبهه متحد اصولگرایان صومعه‌سرا شامل 10 نفر از اقشار و حوزه‌های مختلف است که از سنجش بالغ بر 39 کاندیداهای شورای شهر حاضر در این شهرستان شناسایی، انتخاب و معرفی شده‌اند.

ولایتمداری، داشتن تفکر بسیجی، روحیه استکبار ستیزی، پایبندی به نظام و رهبری و سابقه فعالیت سیاسی و خدماتی از جمله معیارهای سنجش کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان صومعه‌سرا بوده است.

منصور کاردوست «معادل کارشناسی و پاسدار بازنشسته»، بهمن رهبری «کارشناس ارشد و کارمند اداره آموزش و پرورش»، صفر عباسی «کارشناس زبان و ادبیات عرب و دبیر دبیرستان‌های صومعه‌سرا»، سید یوسف باقری «معادل کارشناسی و بازنشسته جهاد کشاورزی» و سید هادی جعفری «کارشناس علوم اجتماعی و معماری تجربی و بازنشسته سپاه» از جمله کاندیداهای منتخب جبهه متحد اصولگرایان صومعه‌سرا در شوراهای اسلامی شهر این شهرستان هستند.

حمزه عشوری «کارشناسی ارشد بیولوژیک و کارمند محیط زیست»، کیومرث احمدی «کارشناس و دبیر آموزش و پرورش»، سید محمود حسینی «دانشجوی کارشناسی ارشد و دبیر آموزش و پرورش»، نسا نسرین کامران «لیسانس و دبیر بازنشسته» و ناصر حقیقی «مهندس عمران و کارمند اداره آبفا» از دیگر کاندیداهای منتخب جبهه مذکور در شوراهای اسلامی شهر صومعه‌سرا هستند.

انتهای پیام/84003/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول