اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعترافات دو زورگیر شیشه‌ای جنوب پایتخت

دو زورگیر شیشه‌ای که با یک‌دستگاه موتور هوندا مشکی رنگ در جنوب پایتخت از شهروندان زورگیری می‌کردند به جرایم خود اعتراف کردند.

اعترافات دو زورگیر شیشه‌ای جنوب پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از پایگاه خبری پلیس، دو زورگیر شیشه‌ای که با یک‌دستگاه موتور هوندا مشکی رنگ در جنوب پایتخت از شهروندان زورگیری می‌کردند به جرایم خود اعتراف کردند، شهروندان برای طرح شکایت به پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت مراجعه کنند.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تشریح جزییات این خبر پرداخت.

آریا مرتضی رستمی گفت: ساعت 18 بیست و یکم اردیبهشت ماه سال جاری مأموران کلانتری 173 امین‌آباد در حین گشت‌زنی در جاده فیروزآباد ـ جاده نظامی به سرنشین یک دستگاه هوندا 125 مشکی رنگ مظنون شدند؛ سرنشین موتورسیکلت به محض مشاهده مأموران و با وجود دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرده و نهایتاً در یک تعقیب و گریز دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه قمه کشف شد.

 پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ:

با توجه به اعتراف متهم به زورگیری از رهگذران، پرونده مقدماتی با موضوع «زورگیری» و به دستور رئیس شعبه 103 دادگاه کهریزک، متهم جهت تحقیقات تخصصی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 اعترافات متهمان:

با آغاز رسیدگی در پایگاه نهم پلیس آگاهی، متهم در اعترافاتش عنوان داشت که بیش از هشت سال است که به مصرف موادمخدر به‌ویژه شیشه اعتیاد داشته و به‌ همراه یکی از دوستانش به نام بهمن که او نیز به مصرف شیشه اعتیاد پیدا کرده، اقدام به زورگیری از رهگذران با استفاده از سلاح سرد در مناطق فیروزآباد، قلعه نو، جاده ورامین، قوچ حصار و ... کرده و پول به‌دست آمده از سرقت‌ها را نیز صرف تهیه مواد می‌کنند.

 با توجه به اعتراف وی و معرفی همدست خود، بهمن نیز در مخفیگاهش در خیابان نظامی دستگیر و پس از انتقال به پایگاه نهم پلیس آگاهی و مواجهه حضوری با متهم اول، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به زورگیری با سلاح سرد و با استفاده از هوندا 125 مشکی رنگ اعتراف کرد.

آریا مرتضی رستمی، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات از متهمان در مراحل مقدماتی قرار داشته و با اعترافات صریح متهمان به زورگیری از رهگذران و به‌منظور شناسایی مالباختگان و شکات، دستور انتشار تصاویر متهمان از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ بنابراین از کلیه شکات و مالباختگان احتمالی دعوت می‌شود تا در صورت شناسایی متهمان، جهت طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در شهرری،‌خیابان آستانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول