اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد

دستگیری عاملان برداشت غیرمجاز از حساب 202 نفر در اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری افرادی که اقدام به برداشت غیر مجاز حدود یک میلیارد ریال از حساب 202 نفر کرده بودند، در اراک خبر داد.

دستگیری عاملان برداشت غیرمجاز از حساب 202 نفر در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی عزیزالله ملکی گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش، تحقیقات کارشناسان پلیس فتا برای بررسی موضوع شروع شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، برداشت‌های غیرمجاز از طریق یک سایت فروشگاه اینترنتی و با ایجاد فیشینگ درگاه پرداخت الکترونیکی صورت گرفته است.

ملکی خاطرنشان کرد: در تحقیقات کارشناسان و کاراگاهان پلیس فتا، متهمان در شهرستان کاشان شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: دو فرد دستگیر شده بعد از مواجه شدن با مستندات و ادله کارشناسان در بازجویی‌های صورت گرفته به برداشت غیرمجاز از حساب 202 نفر از شهروندان اعتراف کردند.

ملکی با تأکید بر لازمه هوشیاری و دقت کاربران در استفاده از فضای مجازی، خطاب به متخلفان فضای سایبری هشدار داد:‌ پلیس فتا اشراف کامل بر محیط اینترنت و فضای سایبری داشته و برخورد قاطع با متخلفان را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/87001/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول