اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز رسمی فعالیت نامزدهای انتخاباتی

استان مرکزی رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفت

همزمان با آغاز رسمی فعالیت نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، جای جای شهر اراک و استان مرکزی رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفت.

استان مرکزی رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک از نخستین ساعات بامداد امروز کار تبلیغات نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همانند سایر نقاط کشور در شهر اراک آغاز شد.

پخش تراکت، نصب عکس و پوستر بر روی تابلوهای از پیش تعیین شده توسط شهرداری اراک و دیوارها، خیابانهایی شلوغ،ماشین‌هایی که با عکس کاندیداها،ابزاری برای تبلیغات شده‌اند،عکس‌ها و پوسترهایی که به درون ماشین‌ها انداخته می‌شوند، دیدار چهره به چهره، توزیع بروشور، ارسال پیامک و... از جمله روش‌هایی است که نامزدهای انتخابات سعی دارند با به کارگیری این روش‌ها رای مردم را از آن خود کنند.

شور و نشاط انتخاباتی در جای جای شهر شهر اراک و دیگر نقاط  استان شکل گرفته است و مردم با اطلاعاتی که از دیدار با نامزدهای انتخاباتی کسب می‌کنند خود را برای انتخاب نامزد اصلح در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا آماده خواهند کرد.

جوانان و نوجوانان نقش جدی در فضای انتخاباتی شهر دارند و این موضوع باعث شور و هیجان مضاعف انتخاباتی در شهر شده است.

بر اساس قانون انتخابات از 16 خرداد کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا برای تبلیغات انتخاباتی مجاز هستند و در واقع ماراتن رقابت بین کاندیداها با آغاز تبلیغات وارد مرحله‌ای تازه شده است و این امر سبب شده تا شهرها و روستاها رنگ و بوی تبلیغاتی به خود بگیرند.

در این دوره از انتخابات شوراها بیش از شش هزار نفر برای حضور در شوراهای اسلامی شهر و روستای استان مرکزی اعلام آمادگی کرده بودند که از این تعداد پنج هزار و 470 نفر تایید صلاحیت شده و خود را برای ورود به شورای شهر و روستا به رای مردم می‌سپارند.

از بین افراد تایید صلاحیت شده سه هزار و 50 نفر عضو اصلی و  یک ‌هزار و 770 نفر نیز به عنوان عضو علی‌البدل شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان مرکزی انتخاب خواهند شد.

همچنین 193 نفر به عنوان عضو اصلی و 80 عضو علی‌البدل به شوراهای اسلامی شهرهای استان مرکزی راه خواهند یافت.

چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اراک برای انتخاب 15 نفر عضو اصلی و هفت عضو علی‌البدل، شهر آشتیان و تفرش هرکدام پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل، خمین 9 نفر اصلی و چهار نفر علی‌البدل، خنداب پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل، دلیجان هفت عضو اصلی و سه عضو علی‌البدل، زرندیه پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل، ساوه  13 نفر به عنوان عضو اصلی و شش عضو علی‌البدل، شازند هفت نفر به عنوان عضو اصلی و سه عضو علی‌البدل،‌ فرمهین پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل، شهر محلات هفت نفر عضو اصلی و سه عضو علی‌البدل برگزار می‌شود.

اذهان مردم درگیر انتخابات شده است و با توجه به شور و شعور بسیار بالای مردم،‌ حضور شکوهمند مردم در صحنه احساس می‌شود.

با توجه به فشارهای خارجی و تحریم‌ها که به دولت و مردم وارد شده و همه این نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام بی‌نتیجه مانده، به نظر می‌رسد حضور حداکثری مردم پاسخی کوبنده به دشمنان خارجی خواهد بود و قطعا ملت فهیم ایران اسلامی همانند تمامی دوره‌های گذشته حماسه‌ای بزرگ را خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/87002/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول