اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه نساجی مازندران:

مدیر‌برنامه‌های مدافع برزیلی نساجی 18 میلیون تومان پول اضافه دریافت کرد

سرپرست باشگاه نساجی مازندران گفت: بابت انتقال مدافع برزیلی، مدیربرنامه‌های این مدافع 18 میلیون تومان پول اضافه گرفت، اگر آقایان در مدت 10 روز پول را برنگردانند آنها را در دادگاه می‌بینیم.

مدیر‌برنامه‌های مدافع برزیلی نساجی 18 میلیون تومان پول اضافه دریافت کرد

 سید محمود اسدی، سرپرست باشگاه نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر گفت: آقایان نقش جهان و مشهدی بابت انتقال ماتئوس آلونسوی برزیلی به باشگاه نساجی مازندران مبلغی بالغ بر 18 میلیون تومان بیشتر از حق خود دریافت کردند که باید این مبلغ را به نساجی پرداخت کنند؛ این اتفاق به دلیل عدم آگاهی باشگاه از قوانین نقل و انتقالات صورت گرفته است.

اسدی تصریح کرد: در حالی که این دو نفر بابت انتقال این مدافع برزیلی به نساجی باید 5 میلیون تومان از ماتئوس و 5 میلیون تومان از نساجی می‌گرفتند، اما 23 میلیون تومان از باشگاه نساجی دریافتی داشتند که باید 18 میلیون تومان بقیه را به این باشگاه عودت دهند.

سرپرست باشگاه نساجی در این خصوص خاطر نشان کرد: پس از سه سال دوندگی موفق شدیم، حکم محکومیت آنها را از دادگاه بگیریم و اگر این دو شخص تا 10 روز آینده با باشگاه تماس نگیرند و نسبت به پرداخت طلب باشگاه اقدام نکنند، اگر هر جای ایران که باشند از حق نساجی نمی‌گذریم و آنها را به دادگاه می‌کشانیم.

وی درباره اینکه یک مورد مشابه دیگری هم در همان سال رخ داده است، یادآور شد: در گذشته همین مشکل را با مدیر برنامه‌های بدرا جاکیته و فونیکهسی نیز داشتیم و ایشان را محکوم کردیم که پس از نشستشان با آقای پرهام و پرداخت طلب باشگاه نساجی این مشکل حل شد.

اسدی در پایان گفت: تمام سعی‌مان را به کار می‌گیریم تا حقی از هواداران قائمشهر و باشگاه نساجی مازندران ضایع نشود؛ به همین دلیل به مدیر برنامه‌های ماتئوس اخطار می‌دهیم تا 10 روز فرصت دارند تا مابقی پولی که از باشگاه نساجی دریافت کرده‌اند را به باشگاه بازگردانند و رضایت مسئولان باشگاه را جلب کنند؛ در غیر اینصورت از هم‌اکنون خود را برای حضور در دادگاه آماده کنند.

انتهای پیام/86017/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول