اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قروه:

داوطلبان ریاست جمهوری از سیاه‌نمایی و تخریب پرهیز کنند

امام جمعه قروه گفت: نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم از سیاه‌نمایی و تخریب یکدیگر پرهیز کنند و برنامه‌های خود را ارائه دهند.

داوطلبان ریاست جمهوری از سیاه‌نمایی و تخریب پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام صفرعلی احیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قروه، با اشاره به تبلیغات رسانه‌ای نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم، از آنان خواست تا به طرح برنامه‌های خود بپردازند و از سیاه‌نمایی و تخریب پرهیز کنند.

وی با اشاره به تخریب چهره رسانه ملی از سوی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری، به بهانه نبود آزادی، تصریح کرد: اگر رسانه ملی فاقد آزادی بیان بود، سخنان تخریبی این کاندیدا علیه خود را پخش نمی‌کرد و همین نکته موید وجود آزادی بیان در نظام جمهوری اسلامی و رسانه ملی است.

خطیب جمعه قروه با اشاره به طرح بهانه‌هایی با عنوان آزادی در سال‌های گذشته، برخی معضلات اجتماعی حال حاضر جامعه را ره‌آورد به اصطلاح آزادی آن سال‌ها عنوان کرد و افزود: مردم ایران با بینش و بصیرت والای خود آزادی خود را در سایه دینداری می‌داند.

احیا در ادامه با اشاره به اینکه بیشتر  کاندیداهای شورای شهر قروه از طیف جوان هستند به آنان توصیه کرد با تشکیل گروه‌های 9 نفره، تجارب کاندیداهای مسن در کنار تخصص جوانان به کار گرفته شود، تا هر گروهی که منتخب مردم بود، از هر دو این مواهب برخوردار باشد.

امام جمعه قروه در ادامه از امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین منادی وحدت جهان اسلام نام برد و گفت: مهم‌ترین اصل در حکومت اسلامی، پیروی از ولایت فقیه به عنوان حلقه اتصال دین و سیاست است.

احیا، مکتب امام خمینی را ذخیره گرانقدر ملت ایران عنوان کرد و  افزود: به واسطه همین سرمایه ارزشمند الهی است که ملت ایران توانسته است از گردنه‌های سخت سال‌های پس از انقلاب عبور کند که در آینده نیز همین روشنایی عامل هدایت ما خواهد بود. 

وی در پایان امام خمینی (ره) را بنیانگذار مدل حکومتی بر مبنای دین در دنیا اعلام کرد و گفت: این مدل حکومتی در عین بهره‌مندی از دین، عدالت و پیشرفت، از مشخصه گرانقدر ظلم ستیزی و نفی استکبار هم برخوردار است

انتهای پیام/79009/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول