اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

امواج بیداری اسلامی از اندیشه‌های امام سرچشمه گرفته است

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امروزه امواج بیداری اسلامی در دنیا از اندیشه‌های امام خمینی (ره) سرچشمه گرفته است.

امواج بیداری اسلامی از اندیشه‌های امام سرچشمه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمد محسن‌زاده در جمع مردم این شهر در مسجد امام حسن مجتبی (ع) رشت به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امام (ره) در 14 خرداد سال 1368 رحلت کردند و بسیاری نتوانستند دوران ایشان را درک کنند اما ویژگی‌های ممتاز و منحصر به‌فرد امام به گونه‌ای بود که بسیاری از نسل جوان و امروزی مشتاقانه سخنان و آرمان‌های ایشان را از طریق کتاب و.. دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) به ملت ایران عزت و حیات دوباره بخشیدند، افزود: ملت ایران قبل از انقلاب تنها حیات جسمانی داشتند و به دلیل فضای رعب و وحشت و پر از فساد حاکم در رژیم پهلوی به عنوان ملتی ضعیف و تحقیر شده در تمام دنیا شناخته شده بودیم.

این مسئول، با بیان اینکه در رژیم پهلوی حقارت بر فضای مملکت حاکم بود، اذعان کرد: ما در دوران پهلوی در نهایت ذلت بودیم اما با شکل‌گیری انقلاب اسلامی و به برکت فکر و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری که یکی دیگر از ثمرات عمر پربرکت امام راحل هستند به سربلندی و عزت نفس دست یافته‌ایم.

وی ادامه داد: در دوران پهلوی 50 هزار مستشار آمریکایی در کشور حضور داشتند که به طرق مختلف از بیت‌المال استفاده می‌کردند اما یکی از مسایلی که نشان دهنده نهایت حقارت مردم ایران در آن زمان بود، این است که در یکی از سرفصل‌های کشور در آن زمان که برای مستشاران آمریکایی حقوق و امتیازات فراوانی در نظر گرفته شده بود حق توحش نامگذاری کرده بودند یعنی در نظر آنها ملت ایرانی وحشی و به دور از تمدن قلمداد می‌شدند.

محسن‌زاده با تأکید بر اینکه درک دوران امام (ره) افتخارآمیز است، عنوان کرد: افتخار می‌کنیم که دوران امام راحل و عظمت و دستاوردهای انقلاب را از نزدیک درک کردیم و با نثار 230 هزار شهید و 500 هزار جانباز امروز سربلند و با عزت در کشور زندگی می‌کنیم.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی میراث امام راحل است و برای اینکه همچنان در مسیر  عزت و سعادت گام برداریم باید این مهم را حفظ کنیم تا دشمنان نتوانند عزتمان را از ما بگیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان متذکر شد: امروزه بسیاری از امواج بیداری شکل گرفته در دنیا از اندیشه‌های امام راحل سرچشمه گرفته است و مصری‌ها با همین تفکر حسنی مبارک را سرنگون کردند و امروزه جمهوری اسلامی به عنوان تمام اسلام در مقابل تمامی دنیای کفر قرار دارد.

انتهای پیام/2300/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول